Ik moet even mijn verhaal kwijt.. misschien zijn er meiden die mij wat moed kunnen inpraten? Vrijdag heb ik een vroege echo gehad met 7 weken, 3 dagen. Aangezien ik in oktober een mk heb gehad met 10 weken(windei), mochten we nu eerder komen. Ook heb ik wat roze/bruine afscheiding gehad, waar ik me zorgen over maakte. Wat de vrouw van het echo bureau zag was een vruchtzak met vruchtje, maar geen hartactie Ze vroeg of het kan dat ik korter zwanger ben, en dat kan. Ik heb een late eisprong gehad en testte ook een paar dagen na mijn NOD pas positief. Ook zei ze dat mijn cyclus nog in de war kan zijn vanwege mijn miskraam. Ze zag gelukkig niets van een bloeding. Nu moeten we aankomende donderdag terug komen voor nog een echo om te bepalen of het hartje al klopt. Als er dan geen hartactie te zien is, is het mis. Kortom, dit wordt een spannende week! Achteraf gezien heeft die vrouw ons weinig info gegeven. Ze heeft bijv. niet gemeten om te kijken hoe lang ik zwanger ben. Dan doen ze toch altijd? Ik hou mijn vingers gekruist en heb vertrouwen in mijn lichaam, maar dat is nog erg lastig!
succes ! ik hoop dat t toch goed is Bij mij meette ze inderdaad aan de hand van de vrucht hoelang ej zwanger bent :S
het kan best zo zijn dat je korter zwanger bent. Ik had de eerste echo bij 6 weken en toen kon de echoscopiste het niet opmeten omdat het nog te klein was... dus denk niet dat dat wat zegt. Spannend, heel veel sterkte in ieder geval.
mijn eerste echo was ook met ongeveer 7 weken, ze kon het toen ook nog niet precies opmeten, omdat het onduidelijk was waar het vruchtje begon en waar het vruchtzakje eindigde.. hoop voor je dat alles goed is donderdag!
Ik hoop voor je dat je minder ver bent en dat je bij je volgende echo een kloppend hartje ziet. Ik was 7 weken en 1 dag zwanger toen ik mijn eerste echo kreeg en daar was een heel mooie kloppend hartje te zien. Ik hoop dat je a.s donderdag toch een mooi hartje ziet kloppen
dankjulliewel voor de reacties! Morgen weten we meer, alleen heb ik nu echt heftig bloedverlies.... en krampen... dus denk dat het game over is. Echt zo rot, wilde dit niet nog een keer meemaken!
ik had met 8 weken een echo en geen hartritme te zien 2 weken later met 10 weken kreeg ik weer een echo en toen was het wel te zien. wat bleek ik was 4 weken korter zwanger en bleek pas op de 6 weken te zitten ipv 10. ze zei dat het wel vaker voorkomt dat je een heel cyclus overslaat als je bijv net gestopt bent met de pil of een mk hebt gehad.
lieve dames! dankjulliewel voor de reacties! Helaas heeft het voor mij geen zin meer om vandaag voor de 2de echo te gaan...Ik heb een miskraam gehad (zit er middenin) Hopelijk is 3 maal scheepsrecht
Ah SHIT (sorry) zeg... wat ontzettend balen voor je... wil je via deze weg even heel erg veel sterkte toe wensen! Liefs Nelleke