ongerust na eerste echo

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door esje24, 13 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. esje24

esje24 Actief lid

13 mrt 2007
    146
    0
    0
    Makelaar
    Den Helder
    Hallo allemaal,

Gister hebben mijn man en ik de eerste echo gehad.
    Na verwachting ( 06-01-2007 laatste menstruatie) zou ik 9 w en 2 d zwanger zijn, maar de echo gaf een heel ander beeld. Het vruchtje heeft een grootte van 6w en 1 d.

Er was nog geen duidelijk beeld van een kloppend hartje en daarom moeten we over twee weken terug komen (pfff weer wachten).

Wat mij verontrustte is dat de verloskundige zei dat het misschien gestopt is met groeien in de 6e week. Ook is er natuurlijk kans van een veel te late eisprong (waar we op hopen), maar ja is de kans wel zo groot, want volgens die berekening ben ik dan rond 18 februari zwanger geworden terwijl mijn laatste ongi zo vroeg in januari was.

Ik weet het even niet meer en baal ervan dat we alweer moeten wachten!

Groetjes

2. Mist

Mist Fanatiek lid

18 dec 2006
    1.201
    1
    0
    Brabant
    He spannend is dat altjid zeg :(

Sterkte met wachten!

3. lela

lela Actief lid

11 mrt 2007
    111
    0
    0
    oh jakkie, dat lijkt me heel naar! ik hoop voor je dat je eisprong gewoon erg laat was! en koppop! die 2 weken zijn zo om! dan weet je meer! sterkte!

4. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

mag je pas na 2 weken terug komen?
    over een week zouden ze zeker weten een hartje moeten zien.
    Sterkte met deze lange weken

5. Nookie

Nookie Lid

6 jan 2007
    16
    0
    0
    Amstelveen
    He gatsie wat naar om te horen. Helemaal omdat je een dag verder bent dan ik. Ik heb maandag m'n eerste echo gehad. Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik ook het hartje niet heb zien kloppen. Maar toen ik wegging feliciteerde ze me wel, dus ik ga er maar vanuit dat dat een goed teken is.
    Ik zal aan je denken de aankomende twee weken en duimen dat alles in orde is.

Sterkte!

6. sterkte de komende 2 weken
    groetjes van patricia

7. Littleone

Littleone Actief lid

9 mrt 2007
    112
    0
    0
    Kinderverzorgster
    Belgiƫ
    Goh meid wat stressy!
    Ik begrijp precies wat je doormaakt! Op mijn eerste echo zou ik 8w3d moeten zijn, maar echo gaf 6w3d aan, ik was echt doodongerust :( :( !
    Maar... Het is allemaal goed gekomen en ik had gewoon een late eisprong :D ! Maar 14 dagen wachten :( ? Ik moest er 10 wachten en dat was al een eeuwigheid! Hopelijk loopt het goed af meis, ik duim alvast voor jullie :thumup: !

8. Moosje

Moosje Actief lid

26 nov 2006
    114
    0
    0
    Zeeland
    Veel sterkte!

Liefs, Moosje

9. esje24

esje24 Actief lid

13 mrt 2007
    146
    0
    0
    Makelaar
    Den Helder
    Nog 8 dagen wachten en dan mogen we weer heen voor een echo.

Ik heb geen zwangerschapsverschijnselen en voel me daarom nogal onzeker.

Is kramp rechts onder in je buik en onder in je rug nou normaal of niet? Is dat het uitrekken van mijn baarmoeder of is het wat anders?

Ik heb vandaag gebeld of ik mijn afspraak kan vervroegen maar helaas is dit niet mogelijk.

Liefs,

Esje

10. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    heel veel sterkte met wachten.... maar weet je wanneer je je eisprong hebt gehad? En wanneer heb je positief getest? ... misschien toch een late eisprong?

En die krampjes kunnen inderdaad heel goed het uitrekken van je baarmoeder zijn....

11. Miszmii

Miszmii Actief lid

18 aug 2006
    321
    0
    0
    Hattem
    Ik zou je niet te druk maken... Naja in ieder geval niet over de lengte, jij rekent vanaf je laatste menstruatie, maar jij bent pas tijdens je ovulatie zwanger geworden natuurlijk. Vandaag dat het vruchtje kleiner is bij de meting, want op de meting komt hij gewoon uit vanaf de ovulatie. In ieder geval, bij de meting komt dus uit 6 weken terwijl je 9 bent.. Dit kan dus heel goed kloppen!

12. esje24

esje24 Actief lid

13 mrt 2007
    146
    0
    0
    Makelaar
    Den Helder
    Lieve allemaal,

We zijn dinsdag voor de tweede echo geweest en alles zag er keurig uit!

We hebben het hartje zien kloppen en kunnen nu eindelijk vollop van de zwangerschap genieten!

Het was dus toch een hele late eisprong! ik wil jullie allen bedanken voor jullie steun!

Liefs,

Esje

13. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    kei fijn, geniet ervan

14. Harmless

Harmless Fanatiek lid

14 okt 2006
    1.986
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wat fijn, dat moet een pak van je hart zijn! Van harte!

15. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    oooh esje... ik keek zo vaak of er al nieuws was..
    Ga nu genieten he, van je zwangerschap. Een kloppend hartje. speciaal he

16. Dora

Dora Bekend lid

25 apr 2006
    762
    0
    0
    heerlijk nieuws! hartstikke top!

Deel Deze Pagina