Hoi dames. Heeft iemand ervaring met pretecho's in de omgeving Nijmegen? Wij willen graag met 15/16 weken nog een keer een pretecho om naar ons babytje te kijken. Hoeft niet met geslachtsbepaling te zijn. Iemand goede ervaringen?
Echopret in Lent. Ze doen geen geslachtsbepaling maar wij hebben een hele mooie 4d echo gehad (wel wat later dan jou, met 29 weken)
verwachtkamer in nijmegen oost ben ik zelf geweest met mijn oudste twee kinderen en jan koning ook in ochten is 20 min van nijmegen.
Ik ben in Uden geweest, vorige keer de verwachtkamer maar die vond ik erg duur. Ik maak zelf nog een volgende afspraak in Lent, volgens mij is dat ook een goede praktijk.
Als je iets verder wilt rijden kan ik je van harte f.poos aanbevelen van echografie.nl , super goede uitleg gehad en je mag altijd terug komen als de kleine niet goed ligt. ( ze zit in westerhoven btw )
Goede keuze, ik heb hele fijne ervaringen met deze man. Hij is zelf gynaecoloog en kan je daardoor ook een hoop vertellen over de baby.
Whaha !! zit het net terug te lezen, wat dom, hoe ik daar nou bij kom ?! Zullen de zwangerschapshormonen wel zijn
Jan koning is fijn zijn daar al 2x geweest met de 13wkn heeft hij het geslacht al goed gezien bij 15wkn nog steeds zelfde