Hallo! bij het pretecho buro babylook in roosendaal kun je voor een pakket kiezen: daarin zit 2d echo met 20 weken en een 3d/4d echo tussen de 24 en 30 weken+ natuurlijk alles vastgelegd op dvd en foto's nu willen we de eerste echo ( de 2d echo met 20 weken) een week voordat ik mijn termijn echo heb plannen. ( deze heb ik met 21 weken) is dit aan te raden. en wie heeft dit nog meer gedaan? ik hoor ook graag jullie ervaringen! alvast bedankt voor jullie reacties!
waarom zou je dat doen? je 20 weken echo is ook 2D en daar krijg je ook foto's van en je hoeft er ook niet voor te betalen ook. Dus ik zou niet weten waarom je dit dubbelop moet doen...Maar je moet het natuurlijk zelf weten.
hallo jessica507, ik ga met 24 weken ook voor de 3d/4d echo, heb voor informatie gebeld en zei vermelde dat je toch eerst een beeld krijgt van een 2d echo en daarna gaan ze over op 3d. dus ik krijg dus foto's van 2d/3d. en waarvoor wil je een week voor dat je 21 weken bent een 2d echo? dan kan je beter wachten tot dat je 24 weken bent en voor de 3d/4d echo gaan.
hoi, ik heb toch een afspraak gemaakt 1x met 19 weken en de andere met ruim 26 weken. ik ben veel te nieuwsgierig om nog 2 weken langer te wachten op mijn termijn echo! ik wil zoooooo graag weten wat het word! maar toch bedankt voor jullie reacties!
ik heb over 3 wkn echo voor geslachtbepaling Bij BabyVision)...met 22 wkn de 20-wkn echo in het ziekenhuis (ja...ben laat, maar kon niet anders) en met 27 wkn wil ik nog een 3d/4d echo doen (ook bij BabyVision)
Wij hadden met 20 weken de 20 wekenecho (joh) met 25 weken pretecho 2d en met 28 weken pretecho 3d. En van alles hebben we genoeg fotos...