Heey, Zoals jullie kunnen lezen in de tittel men tepels voelen erg droog aan! is dit normaal bij een zwangerschap of is het gewoon iets anders! waarschijnlijk helemaal niet serg als het iets ander is maar ik vroeg het me gewoon af? Xx.
Bij mij ook, zelfs schilferen er kleine stukjes huid af. Was met m'n vorige zwangerschappen ook al zo. Zijn de jouwe ook zo gevoelig dan? Want ook dát euvel heb ik erbij.
hoihoi, ze schilferen ook een beetje bij mij, en GEVOELIG! zow niet zo zuinig! Tegen eht pijnlijke aan! (.)(.) zijn wel erg pijnlijk! liefs mandy
Jup ook héééél erg gevoelig! Kunnen amper de douche straal aan! pffft! ben blij dat het met de zwnagerschap heeft te maken en dat ik niet alleen ben! Echt zoo droog en ind wat schilferig! Xx.
Jup hier nog steeds... pffff word er gek van.. Dan zit je in de auto (wat ik ongeveer 8 tot 10 uur per dag doe) ga je een heuveltje of drempeltje over... dan voel je gewoon je shirt langs je tepel schuren..auuuwwww
jaah indd heel erg iritant! Maarja hoort er zeker bij? En dan moet je maar denkn het is voor een goed doel he