even goede tips nodig meiden vanaf hoeveel weken is het aan te raden om een pretecho te laten maken? en waar kan ik zoiets het beste laten doen het liefste zo goedkoop mogelijk
Een pretecho kan je altijd doen, ook al bij 8 weken. Als je het geslacht wil weten kan je het rond 16 weken doen, maar dit verschilt ook per echobureau, sommige doen het al eerder. 3D echo's vind ik persoonlijk het mooist rond de 30 weken. Ik weet niet waar je woont, hier heb je alvast een paar adresjes anders kan je googlen. Succes Pretecho bureaus nederland
ik weet wel een leuk adresje in west brabant, maar weet niet waar je woont?? Wij hebben ook een 3d echo laten doen rond de 27 weken ongeveer. Ik vond het een mooie termijn omdat alles er dan al op en aan zit, maar baby is nog niet te groot om mooi in beeld te krijgen.
3D echo Barendrecht (als je uit het rijnmond gebied komt) Ik heb hem met 30 weken laten doen. Anders moet je eens op de site van 3D echo Barendrecht kijken, dan kan je ook voorbeelden zien van 3D foto's met verschillende weken. Je moet niet te laat gaan (bijv vanaf 34/35 weken) het kan zijn dat de kleine al te ver is ingedaald en dat je hem dan niet meer mooi op 3D ziet (is mij verteld).
Bij onze dochter hadden we hem met 22 en rond de 30 weken geloof ik. Beide echo's waren prachtig! Dit keer hebben we er een gehad met 16 weken, altijd mooi om je kleintje te zien natuurlijk maar een heel verschil met de echo's van dochter. Nu gaan we met 28 weken nog een keer Pretecho kan dus altijd.
Ik doe met 7 weken een vroege echo bij echolooks in Nieuwegein omdat ik het hartje graag wil zien kloppen. Een vroege echo kost daar 40 euro.Het gaat gewoon uitwendig omdat ze zeggen dat ze de nieuwste echoapparatuur hebben waarmee je vanaf 7 weken al een duidelijk beeld hebt. Ik kan niet wachten tot 12 juni
Echo studio in Tiel We zijn hier heeel tevreden over leuke prijzen en er word duidelijk alles verteld extra uitleg , je kan alles vragen. Een zeer vriendelijke nette man! Wij mogen zelf 25 Juni weer 3d-4d echo die zelfs op dvd word gezet achter de andere pretecho's die we al hebben gedaan. Hebben hier ook met 16 weken en 4 dagen geslachtsbepaling laten doen en het is al 2 x bevestigd dat het echt een jochie is. Echostudio Tiel