Hallo dames, hier een berichtje vanuit de wachtkamer van de gynaecoloog ik heb net een echo gehad het zag er niet goed uit ik heb allemaal vocht in me buikholte en het vruchtje zat op een rare plek.ik moest met spoed bloedprikken en wacht nu de uitslag af ben heel zenuwachtig en kan wel janken ik was hier net zo blij mee. Maarja was ook te mooi om waar te zijn 1e ronde gelijk raak! Ik heb dit al meegemaakt met een 2ling en wil dit niet nog een keer. Gelukkig ben ik al gezegend met 2 zoontjes. Als ik meer weet horen jullie vanm me. Xxxxxjes
hey dames, nou na het wachten van de bloeduitslag kwam eruit dat mijn hcg 249 is dus een goede hoeveelheid qua lengte van de zwangerschap! ze vertelde me ook dat het 'vruchtzakje' wat ze zag op die rare plek dus geen vruchtzak was aangezien het te vroeg was om dat te zien via de echo ze dacht zelf aan een cyste,de vocht in mijn buik kunnen ze niet verklaren maar ze hebben hun vermoedens dat het komt door de eisprong wat dus vocht met zich mee kan brengen of door een cyste die is gesprongen, woensdag moet ik terug komen en weer bloed prikken en kijken of mijn hcg waarde omhoog zijn gegaan,zelf twijfel ik daar niet aan aangezien mijn streepje op de test vrijdag heel licht was en vandaag echt donker.ik zit dus nog een dag in onzekerheid maar ik ga van het goede uit,zelf vind ik wel dat de gynaecoloog snel riep dat het niet goed was terwijl ze wist dat dit een vroeg stadium is van een zwangerschap waardoor je het dus op de echo niet kan zien.woensdag krijg ik weer een echo om te kijken of het vocht wat minder is geworden.ik had 2 weken terug buikklachten en was hiermee naar de dokterswacht gegaan 3 keer in 1 weekend ze gooide het allemaal op mijn darmen maar het vocht verklaart alles,aangezien de pijn weg is denkt de gynaecoloog dat het vocht ook wel weg trekt,kortom een heel raadsel. nou meiden bedankt voor jullie lieve berichtjes zodra ik meer weet horen jullie het! xxxxjes
Heeel veel sterkte met het wachten, dat je hcg maar mooi verdubbelt is en je kleintje goed groeit! dikke knuff fay