Hoi allemaal! Ik zit beetje in een twijfel mood heb ik het idee.. Dag voor de geslachtsbepaling droomde ik zelfs over een jongen! Van de week met 13.5 geslachtsbepaling gehad! Bij de pretecho was het goed zoeken, hij lag namelijk zo dat je het niet kon zien. Na heel wat bewegen, springen is hij gaan verliggen en kon ze het uiteindelijk zien. De vrouw gaf aan dat er iets uitsteekte en ze had ballen gezien. een jongen zei ze. Wij blij want ik en mijn vriend zijn wel van de stoere kleertjes en hebben altijd gezegd "eerst een jongen, dan een meisje" ( als we het voor het zeggen hebben haha) Maar nu lees ik allerlei verhalen, en hoorde ik van een teamgenoot waar ze ook eerst een jongen zeiden, maar uiteindelijk van een meisje beviel. Mijn schoonbroer kwam gister met een verhaal aanzetten van een collega waarvan ze bij de geslachtsbepaling hadden gezegd een jongen, maar dat het toch een meisje bleek! de zogenaamde "ballen" waren de opgezette schaamlippen en het uithangsel.. was de nub. En ineens droomde ik vannacht dat ze het fout hadden, ik beviel van een meisje ipv een jongen. Het meisje moest in een blauwe kamer slapen. Daarbij heb ik alle bakkerspraatjes van een meisje en de Chinese kalender geeft een meisje aan. Maar ik weet niet of ik die moet geloven? Nu lees ik ook dat geslachtsbepaling met 13.5 best vroeg is en nog niet altijd ontwikkelend is.. wat vinden jullie? Mijn gevoel zegt nu ook dat zij het fout heeft.. ik durf nog niet te gaan shoppen, dadelijk heb ik allerlei jongenskleren en is het toch een meisje haha. Natuurlijk is een meisje ook welkom! als het maar gezond is, dat is het belangrijkste! Maar we zijn nu zo ingezet op een jongen! Hieronder de foto van de echo van afgelopen week, wat vinden jullie ervan? dat uitsteeksel wat zij noemt.. is toch gewoon het piemeltje? ik weet alleen niet waar ik moet kijken om de ballen te vinden haha. Dit is een echo vanaf onderop waar je het geslachts op ziet.
Ik vind dit echt te vroeg voor een bepaling. Ik heb twee boys maar dat zag er toch anders uit. Kan niet zeggen gebaseerd op deze foto wat het is.
Ik zou inderdaad nog geen blauw gaan shoppen. Met 13,5 is het geslacht nog niet volledig ontwikkeld en kan het dus wel eens mogelijk zijn dat het niet goed te zien is. Even wachten nog tot de volgende echo.
Dat ziet er idd anders uit! bij jou is het een geheel.. bij mijn foto lijkt er tussen die witte dingen nog iets te zitten.. nog geen een geheel dus.
dankje voor je reactie! Wat jij zegt had ik ook idd gelezen. nu z'n spijt dat ik het weer zo vroeg wilde weten haha Vond al apart dat de meeste vanaf 16 weken doen.. en deze vanaf 13 weken. Die andere doen lijkt mij niets voor niets 16 weken.. ah ik zal maar geduld moeten hebben
Bij Pretecho&zo in Oudenbosch. Aardige mensen! en ze had lang gekeken en leek na goed kijken toch wel zeker te zijn van haar zaak. Gaf aan dat ze de ballen zag zitten en dat er iets uitstak. maar ik twijfel toch echt..
Geen aanval op jou hoor ..maar meer in het algemeen .waarom zo vroeg? Je hebt bij z'n vroege echo veel minder zekerheid of juistheid
Bij onze pretecho zeiden ze een meisje en 2 weken later bij de 20weken echo bleek het toch echt een jongen te zijn. Zou niet afgaan op deze geslachtsbepaling echo en wa heen tot de 20 weken echo, dan is het geslacht veel beter te zien.
Haha uit nieuwsgierigheid.. Hun gaven aan dat ze het vanaf 13 weken konden zien, en die verleiding is dan best wel groot haha vooral als je zusje het daar ook heeft gedaan en die mij daar aan heeft geholpen maar ik weet het.. al is er de beste apparatuur.. mij lijkt het idd ook vroeg. Heb er nu ook wel spijt van dat ik het zo vroeg heb gedaan hoor! zoals je mijn vraag ziet, twijfel ik over de juistheid haha.
Spannend! waren ze de eerste keer nog niet zeker? ben benieuwd! Hoever was je de eerste keer dat je daar kwam?
Zie pottyshot topic, daar zijn ze vrij zeker dat je een jochie is ik was er vorige week zaterdag, ze twijfelde een beetje,te vlak voor 100% jochie maar de veel uitstekend voor een meisje
Met 13 weken kan je alleen nog maar geslacht bepalen met de nub en die is niet 100% betrouwbaar. Vanaf 14 weken is het volledig ontwikkeld en zelfs dan kan het nog onzeker zijn. Daarom doen de meeste bureau's het vanaf 16 weken.
Dr papa schijnt toch een behoorlijk goed percentage te hebben met dertien weken, dus dat dat echt niet kan valt mee volgens mij
Dit lijkt me echt een jongetje hoor, de Chinese kalender zij jongen bij mij maar ik krijg toch echt een meisje
Bedoel ook dat het dan geen nub meer is dat je met normale apparatuur een nub ziet en met goede apparatuur een geslacht denk ik. Maar pretecho enzo staat ook redelijk aangeschreven op die termijn volgens mij Desondanks hebben we een volgende zwangerschap meer geduld want ik ben nu twee hele zaterdagen onderweg haha