Lijkt mij echt een jongen. Meisje ziet er anders uit. Gewoon even wachten tot 20 weken. Het staat toch al vast dus veranderen kan niet meer haha
Vanwaar heeft een patholoog anatoom naar jouw echo gekeken? Heb je een obductie gehad ofzo? Niet vervelend bedoeld, maar aangezien hij er pas bij geroepen wordt wanneer er een onduidelijke doodsoorzaak is, vraag ik me af hoe hij past in je verhaal... Ik denk dat je sowieso beter kunt wachten tot ruim na de 16/17 weken met dit soort echo's, want zo zie je maar dat het veel twijfel en verwarring kan zaaien Ja, de nub is te zien vanaf 12 weken, maar zeker tot een week of 15 blijft het gokken.
Ik vind je tekst een beetje moeilijk te ontrafelen sorry! Maar als ik het goed begrijp zeg je dus dat je het pas in week 15 kan zien? Dat klopt gewoonweg niet. Vanaf 13 weken is het geslacht meestal met een pottyshot te zien. Bij mij met 14 weken heeel duidelijk een meisje, en ze liep niet voor op groei en geen verkeerde termijn. Ik vind t bij anderen ook wel moeilijk te beoordelen, maar ik zou ook zeggen een jongetje.
Ik heb je foto even bewerkt. Je ziet het rechterbeentje (streep links) en het kontje. Je ziet heel duidelijk de piemel uitsteken, het feit dat je geen ballen ziet komt omdat de echo wat verder 'hogerop' genomen. Je ziet wel de gevulde blaas (zwart vlekje rechts onder de piemel).
Dankje! Wij vonden hem.zelf ook duidelijk maar ik ging twijfelen Door mn verloskundige die ineens andere dingen ging roepen.
Ik heb bij onze eerste met exact 15 weken overduidelijk een jongen ook op 3d foto tweede was ik 14 weken en wederom overduidelijk jongen. nu derde en bij 13 weken ook weer overduidelijk een jongen!
Wat piccolina zegt klopt niet. Geslacht kan met 13 weken soms al heel duidelijk te zien zijn en dan is het niet meer op basis van de stand van de nub. Ik heb bij beide jongens met 13.5 week een geslachtsbepaling laten doen en de foto's zijn erg duidelijk
wij hebben alleen maar meisjes en nu weer zwanger van een meiske met 14w6d al niets meer tussen de beentjes te zien dus denk echt dat het een jongetje is gefeliciteerd!!
Zeker een jongen. En jongens kunnen ook 3 strepen geven. Bij mijn oudste was tot 24 weken steeds 3 streepjes zichtbaar, met 30 weken kwam pas het piemeltje.