hoi, vanmiddag hebben wij onze tweede echo, heel spannend. Vooral omdat we vanmidddag weten hoeveel het er zijn, de vorige keer waren er twee vruchtzakjes, met in een een heel duidelijk beebje met hartslag. In de andere op dat moment niks te zien, maar kan zijn dat die nog te klein was. Dus heel spannend. Denk zelf dat het er een is, maar dat maakt mij niet uit als die maar goed groeit. Ik voel me op en top zwanger dus dat zit wel goed, hoop ik.
hey meiden, De echo was super. Ons beebje was goed gegroeit en was nu precies 8 wk oud, groot. Het hartje klopte goed en alles zag er voorbeeldig uit. Je zag zelfs heel goed de navelstreng met de bloeddoorstroming. Morgen probeer ik de foto van de echo in mijn album te zetten, ga zo mijn bedje in. Lautjuh hoe ver ben je? En was alles goed?
Gefeliciteerd ik heb volgende week pas een echo ben nu al op van de zenuwen. Gelukkig zijn er ook goede berichten geeft ook weer een beetje moed
Ik weet nog niks. Op de echo hebben ze niks kunnen zien. Er is nog geen zwangerschap bevestigd. Als de test volgende week nog positief is moet ik weer komen. Misschien is het nog te vroeg.
oh balen lautjuh, misschien ben je nog maar kort zwanger. Maar kan me voorstellen dat je er erg onrustig van word, ik had dat ook bij mijn vorige zwangerschap, vreselijk die onzekerheid. Succes, laat je weten hoe het met je is.