Mensen, ik ben compleet van slag. Het leek me altijd zo superleuk om een meisje te krijgen, en ik was bang dat als ik ooit zwanger zou zijn van een jongen, ik dan teleurgesteld zou zijn. Toen raakte ik dus zwanger, en had vanaf het begin af aan supersterk het gevoel dat het een jongen zou zijn. Het gevoel was zelfs zo sterk dat ik niet eens omkeek naar meidenkleding en bij wijze van spreken al blauwe verf had gekocht. Ook zei ik al vol overtuiging "hij". Niks geen teleurstelling ofzo, pure liefde! Gisteravond op m'n werk even met de echo gekeken, en wat schetst onze verbazing..... het is een meid! Het is gewoon niet te missen, heb wel 10 keer gekeken en vanmiddag voor de zekerheid nog eens. En ik hou nog steeds net zoveel van ons kindje.
Haha, wat een verwondering! Wij dachten voor dat ik zwanger was steeds dat onze eerste een meisje zou worden. Echt, geen twijfel mogelijk. Maar vanaf het moment dat ik wist dat ik zwanger was, baf, hele meisjesgevoel verdwenen. Ik zou het echt totaal niet weten wat het wordt en heb nu een heel geslachtsloos beeld, haha. Ook wel fijn, alles mag! Geniet van je meisje!