Pretecho

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by HabibiAna, Apr 24, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

Nov 24, 2008
    2,635
    0
    0
    Ik had er wat meer van verw8.. We baalden achteraf ook wel een beetje.. :(
    De baby lag te dicht by de placenta, de armen lagen voor het gezicht, heel ff er naast, waardoor we geen duidelijke beelden hebben kunnen krijgen.. :cry: Ook weigerde de baby wakker te worden, ondanks het bewegen en springen..
    Het leek echt op de 20 weken echo, vooral informatief over de baby, terwijl we heel graag wat meer van de baby zelf wilden zien :(

Zyn er mensen die terug mochten komen? En wat was daar de reden voor?

2. debby82

debby82 VIP lid

Nov 18, 2008
    25,903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    hmmm ik heb wel hele mooie fotos maar had er ook meer van verwacht. Het gezichtje lag ook een beetje tegen de placenta aan en een armpje voor haar hoofdje...

3. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

Nov 24, 2008
    2,635
    0
    0
    Hmm, het beeld is zo wazig dan..
    Ik heb niet eens mooie foto's :( Maar 2 waar je een beetje iets op kan zien.
    Zal ff kijken of ik het in mn album kan zetten.

4. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

Nov 24, 2008
    2,635
    0
    0
    Vinden jullie de geslachtsfoto duidelijk?? :D

5. Niet meer actief

hoi hodje,wat jammer dat de baby andere plannen had!!maar als jij niet tevreden bent moet je dat wel aangeven ,dan mag je vast nog op korte termijn een keer terug komen!vaak plannen ze dat al in ,omdat heel veel babys indd niet meewerken!
    maar je kan het geslacht heel duidelijk zien hoor! zelfs ik zie het haha!
    geweldig leuk hoor een meid!!
    x

6. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

Nov 24, 2008
    2,635
    0
    0
    Voor we het wisten stonden we al buiten, we waren er allebei een beetje stil van en ook teleurgesteld.. We hebben nix gezegd dus :(

Het geslacht weet ik nu wel zeker ja , dat scheelt! :D

7. Niet meer actief

hey,als ik jou was zou ik morgen gelijk even bellen om te zeggen dat het toch wel een teleurstelling was,wie weet mag je nog een keer terug komen??als je gewoon je gevoel goed uitlegt,als je het niet probeert weet je het niet!
    jullie hadden toch de uitgebreide echo?want dat is toch 105 euro!
    en wat zei drs papa zelf van de echo?
    want bij ons zei hij,mocht het met de beentjes ervoor blijven liggen dat we terug mochten komen,was dan wel niet meer nodig gelukkig,ben dan ook wel ruim een uur binnen geweest,dus bij ons had hij echt de tijd genomen!!
    echt balen anders hoor!!!
    ik zou proberen een nieuwe afspraak te krijgen, ja heb je nee kun je krijgen!!
    x

8. 894hi

894hi Niet meer actief

ik had dit probleem ook.
    kindje trekt zich van geen enkele beweging wat aan springen schudden duwen prikken helemaal niks!
    dus bleef lekker met dr handen voor het gezicht liggen

na een half uur knutselen nog geen resultaat dus we mochten een week later terug komen
    en WEER hetzelfde probleem... ze was wel wakker (mag ook wel na de koffie die ik expsres gedronken had)
    dus we zagen dr wel slikken enzo was ook wel leuk maar weer geen duidelijke foto
    pret echo paket had ik voor mn verjaardag kado gekregen waar mn vriend het niet mee eens was hij vond het zonde.

wel hebben we voor dat geld dus bijna 2 uur echo totaal gehad en is mn zusje een keer mee geweest 2x mn vriend en een keer mn ouders. mn moeder vond het wel geweldig mn vader ook.. het is niet veel wat je zag maar toch iets en wel konden we dus als een beetje het karakter van het kindje "af lezen"

mja nu dus maar wachten tot ze geboren word

Share This Page