pretecho bij 15 / 16 weken :D

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by patricia1987, Apr 23, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. patricia1987

patricia1987 Actief lid

Oct 8, 2008
    188
    0
    0
    hoi dames,

ik ga een afspraak maken voor een pretecho omdat ik heel graag wil weten wat het wordt ik heb het 3d/4d dvd pakket heeft iemand hier ervaring mee? en wie gaan dit nog meer doen

gr patricia

2. makey

makey Fanatiek lid

Feb 16, 2006
    1,999
    0
    0
    Ik heb met 16 weken een geslachtsbepaling gedaan ,was heel goed t ezien maar dat ligt ook aan je bouw (veel of weinig vet op je buik) en de kwaliteit echo apparaat.

Zou nog geen 3d dat us zonde van je geld zo vroeg want het is helemaal niet mooi.

3. Dice

Dice Lid

Mar 7, 2008
    41
    0
    0
    Den-Haag
    Ik heb het ook hetzelfde pakket genomen...
    De dame die ons heeft geholpen had gezegd het maakt niet uit hoever je bent het belangrijkste is hoe het kindje erbij ligt...
    Die van ons lag er wel goed bij maar inderdaad het kindje heeft nog weinig vet
    Ik was zelf 17 weken en 7 Dagen op de dag van de echo.
    Ik vond het een leuke ervaring....en als je dat graag wilt doen dan moet je het doen....
    Ik heb leuke foto's meegenomen.... :D Maar 2D gaf het beste beeld....Ik ga nog een keer als ik 34 weken ben ofzo....

Successss

4. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

klopt helemaal wat er gezegd word.. ik zou nog geen 3d echo laten maken (dat is mooier als je verder bent in de zwangerschap)

maaar met 16 weken kunnen ze al zien wat het geslacht is. ik had het met 16 weken en 3 dagen laten maken (2d) dan en we konden heel goed zien dat het een jochie is. en net wat er al eerder gezegd werd..het hangt ook een beetje van je lichaamsbouw af hoor..

maar het is wel zonde van je geld om nu al een 3d te laten maken. later in je zwangerschap heeft de baby al lekkere bolle wangetjes en een vetlaagje dus ziet het er allemaal veel leuker uit.

igg heel veel plezier alvast en ik hoop dat ze kunnen zien wat het wordt.

5. Elmo

Elmo Niet meer actief

Verplaatst naar onderzoeken en echo's.
    Elmo

6. Kanellie

Kanellie Actief lid

Jun 30, 2008
    487
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Gaanderen
    Ik zou ook even wachten met het laten maken van een 3D/4D echo, ik heb hem met 26 weken... vind 16 weken wel heel erg vroeg daarvoor! Als je het geslacht wilt weten zou ik gewoon een geslachtsbepalende echo laten maken, is ook een stuk goedkoper, kun je die andere altijd nog later doen :D

Liefs Nelleke

Share This Page