Hallo dames, Ik heb sinds ruim een week nu echt pijn aan mijn ribben. Het begon aan de voorkant en nu loopt het via de zijkant helemaal door naar mijn rug.. Op dezelfde hoogt als de voorkant zeg maar. Dit is een plek waar de kleine graag haar beentjes neerzet als ze zich weer eens uitrekt (dit doet ze heeeeeeel erg graag) en natuurlijk een schopplekje, al schopt ze niet zo hard. Ze ligt verder wel ingedaald en vast, maar ze komt nog steeds heel goed bij die ribben. De ergste pijn zit zo'n 2 tot 10 cm onder mijn borst. Is hier iets aan te doen? Het wordt echt erger met de uren zeg maar.. En slapen wordt steeds moeilijker hierdoor. Wat zou het kunnen zijn?
Dit herken ik zo! Ook hier heerlijk die voetjes ertegenaan. Het enige wat bij mij helpt is tegendruk geven op mijn buik en dan hopen dat ze zelf ook bedenken om de voetjes omlaag te doen.
Ja dat helpt inderdaad wel.. Maar de ribben aan de achterkant.. Blijven zo enorm veel pijn doen! Massage is echt uit den boze.. vriendlief heeft het gisteren geprobeerd, maar dan wordt ik gek van de pijn!