Nu ik zwanger ben van nr 3 roepen veel mensen "dan zal die buik wel snel komen". Zou dat echt zo snel gaan? Wie heeft ervaring? Liefs Catheleine
hoi bij mij zie je hem nu wel sneller als bij de vorige zwangerschappen maar goed per persoon groeit de buik verschillend he
Hier ging het bij de 2e al harder. Buikspieren toch minder strak als daarvoor, en alles is al eens opgerekt geweest.
De tweede had ik ook al vroeg positie kleding nodig, idd... ben benieuwd bij deze kleine, sommige broeken doen me nu ookal pijn, maar andere weer niet... Deze zwangerschap is toch al heel anders, en erg spannend... We wachten af. Catheleine
Hoi! Ben nu zwanger van de 3e en die buik! Toen ik 10 weken was werd ik al gefeliciteerd........ Nu voel ik ook dat mijn baarmoeder goed aan het groeien is. Ik ben nu 14 weken, en al een aardig buikje, kijk maar in mijn album. Dus ja, volgens mij groeit het inderdaad sneller!! Bij de eerste zag je het bij mij pas vanaf maand 5/6, bij de 2e pas bij 4 maanden en bij deze al bij 2 maanden! Door de darmen weliswaar, maar toch. Groetjes, DIcky
Ik heb al een buikje zonder zwanger te zijn hihi dus ik denk dat mensen het niet snel zullen zien. Bij de tweede ging het in ieder geval ook al sneller en ik denk nu ook wel bij de derde. Komt dacht ik ook doordat je banden al eens opgerekt zijn.