pretecho

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door scheetjuh, 30 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. scheetjuh

scheetjuh Actief lid

12 apr 2009
    430
    1
    16
    aangezien ik pas met 20 weken weer een echo heb,
    wil ik jullie vragen of het al mooi is om met 17 a 18 weken een pretecho te laten maken?
    wie heeft dit gedaan? en heb je dan mooi beeld wat je moet verwachten van een pretecho? natuurlijk heb je altijd wel mooi beeld om je kleine uk te zien! maar wilde graag jullie ervaringen of meningen?

2. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Hier was toevallig gister een topic over , heb daar ook een foto bij geplaatst, ik zou het niet doen, later us veel mooier.

Ik zoek ff het topic voor je..

3. scheetjuh

scheetjuh Actief lid

12 apr 2009
    430
    1
    16
    dankje ik ga even kijken!

4. 17 weken is net een beetje een 'er tussenin periode'.

Je kindje past net niet meer helemaal op de echo, maar de echte details zijn ook nog niet zichtbaar..
    Ik zou 't dus niet doen ;)

Ik heb mijn pretecho met 32 weken gehad, en dat was nét op tijd.
    Als ik 1 week later was gekomen had m'n placenta het kindje helemaal bedekt (tegen z'n gezichtje aan enzo) en was er niets meer te zien geweest.

Als ik jou was zou ik dus rond de 26/27 weken gaan..

5. Miss Moneypenny

Miss Moneypenny Fanatiek lid

17 feb 2009
    1.354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden
    Hai...

Echo bureau adviseerde mij om het niet eerder als met 24 weken te doen. Dan krijgt de baby meer onderhuidse vet en worden de echo's mooier.
    Ik heb afgelopen dinsdag één gedaan met 23wk6dg... resultaat in mijn album ;):D

6. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Ik ga het waarschijnlijk zelf wel doen (o.a voor geslachtsbepaling maar misschien doen we toch een 2d echo moeten we nog even kijken) en dan later in de zwangerschap nog een keer...
    2de keer is bij het echobureau waar ik ga zowiezo toch 50 % korting :) En dan krijg je foto's en film etc.

Deel Deze Pagina