Ik kan je ook niet helpen maar misschien een troost de vk wijst mij altijd alles braaf aan op het schermpje maar zodra ik thuis ben en ik kijk naar de foto's weet ik zelfs nu met 30 weken vaak niet meer wat er op de foto staat .....kijk een echt hoofd ofzo is voor een leek nog wel te onderscheiden maar verder als jouw echoscopiste zei dat het goed was allemaal dan zal dat wel toch........Heeft hij/zij die de echo maakte niet verteld wat erop te zien was? Liefs Helia
ik denk fdat het zo is zie bijlage . want als je goed naar het hoofdje kijkt kan je precies een neusje zien
Meiden, dankjewel! Wij kunnen er ook niets van maken, vandaar dat ik het vraag. Normaal zie ik in een echo precíes wat iets is, maar hier kan ik echt niets van maken... Latifatje: Dat dacht mijn man dus ook al Maar ik zie het er niet in, heb een foto van zij aanzicht, zal m ff posten en dan kan ik het er gewoon niet uithalen Onderstaande echo is heel duidelijk, links boven het hoofdje, hij zit zeg maar lekker op zijn kont mijn zijn beentjes opgetrokken...
als je het zo in 1 oog opslag ziet, lijkt het net een staand mannetje heel stoer. Een beetje net als in je banner!! ik vindt hem wel heel gaaf!
eh, zeg je nou 'mannetje' omdat je denkt dat het een jongetje is, of zeg je 'mannetje' in de zin van 'kindje/poppetje/wezentje' ? En als je het zo bekijkt, is het inderdaad wel stoer
Nou meiden... hier dan nog een foto, de laatste van die ik van woensdag heb (er is nog een vierde, maar die is alleen van de hartslag) Ik denk persoonlijk dat dit ook het zij-aanzicht is, met het hoofdje, het torso en een handje of voetje links bij het gezichtje... Maar misschien ziet iemand anders hier iets anders in? Liefs
yep, maar niet in dit topic En ik vroeg me af of ze misschien ergens het geslacht kon zien, vandaar Inmiddels is het raadsel opgelost sinds net; het is dus inderdaad het kindje van vooraanzicht, hoofdje en rompje...
me gevoel zei een jongetje, vandaar maar kan niet uit de eerste foto maken maar als je de laatste foto bekijkt zie je wel duidelijk dat het een jongetje is!!!!
Oh?! Kun je me aangeven waar je dat ziet?! Ik wil het namelijk zelf ook zo graag zien, maar wij kunnen het nergens eruit halen Dus, als je mij zou kunnen aangeven waar jij het ziet, héél graag!
kijk, dit is wat wij zien in de foto, kun jij me dan aangeven waar jij zijn piemeltje etc ziet? (groen is het rompje, rood het hoofdje en in het rondje zit zijn handje, dat weten we dan toevallig wel )