Hoi! Wij hebben vorige week donderdag onze 3/4D echo gehad! Hebben we bij de eerste ook gedaan en nu wilden we ook graag weer een kijkje nemen! Zo leuk! Deze uk lag al ver in m'n bekken en Damiën lag toendertijd nog in stuit, dus nummertje 2 liet zich iets minder goed zien helaas... Toch hebben we veel mooie foto's! En zo apart, deze kleine jongen lijkt totaal niet op zijn grote broer We hebben zelfs gezien dat hij ECHT de voeten van zijn vader heeft... Grote teen is kleiner dat de 2e en 3e teen, hahahaha! Gezicht lijkt sprekend op mij, terwijl Damiën een kloontje is van zijn papa.... Spannend meiden, het is zoooooooooooooooooooooo iets leuks om naar uit te kijken! Heel veel plezier allemaal!!!
Ik ben volgende week woensdag aan de beurt.. We gaan dan mijn ouders als verrassing van te voren op halen, die weten nog van niets, dus ben benieuwd.. Hoop wel dat het geslacht uit beeld blijft, want alleen vriendlief en ik weten wat het wordt..
morgen is het eindelijk zover.. dan gaan we ons wonder weer bekijken ook zullen we eindelijk weten wat het wordt.. kan het daarna thuis nog lekker bekijken we krijgen een dvd mee.. kom morgen wel vertellen of wij een baby girl of boy krijgen..
Dr Elvin Papa is zo'n aanrader, we zijn er dinsdag geweest...hij is echt zo goed, duidelijk, grappig...maakt er een echt leuek dvd van...neemt rustig de tijd....t kost iets meer dan gemiddeld nl 115 euro....voor 30 min...je krijgt een cdrom met heel veel foto's...hij maakt gewoon van alles wat leuk is en mn dvd duurt 40 min...hij doet zegmaar de 20 wkn helemaal opnieuw, in een taal die je begrijpt kijk op www.echocentrumamsterdam.nl ik ben op advies van meerdere daarnaartoe gegaan...helemaal vanuit Den Haag...en het was het meer dan waard...ernaast zit iook een leuk zaakje, met leeuke babykleding....ik ben in elk geval heel enthousiast over hem! Allemaal succes ermee tis een geweldige ervaring
hello lady's vandaag heen geweest en kan meedelen dat wij een zoon krijgen.. helemaal blij mijn gevoel klopte totaal niet dacht echt een meisje.. maar ben heel blij het is gezond.. xxxx elisa
gefeliciteeeeerd!! Wat iedereen al om je heen zegt "gezondheid is en blijft het belangerijkst '" Super leuk nu j het weet sta je met andere ogen te kijken in de winkel met babykleertjes... geniet ervannnn
he meiden... De echo was super alleen mogen we terugkomen want ze loet zich niet zien hahahaha...ze lag met gezicht en al naar mijn rug toe en bleef lekker zo liggen!! Heel even liet ze zich zien maar dat was zo weinig dat we mogen terugkomen, wel hebben we al kunnen zien dat ze sprekend op haar grote zus lijkt, en zij ook al haren van 1,5 cm lang heeft. Dit had mijn dochter toen dus ook.. Voor de rest nog iemand een echo gehad?!!
hallo dames, Ik heb zojuist een afspraak gemaakt voor een geslachtsbepaling maar nu ben ik aan t twijfelen om of alleen een 2d echo met foto's te laten maken, of tóch 3/4 d echo (is wel 30 euro duurder). Maar is dat wel mooi met 21 weken??? Ik heb zojuist gebeld, en kon vanavond al meteen terecht!!
Hoi dames, zag dat cindy een pretecho-topic had dus ik kom hier ook even spieken. Wij hebben zaterdag 3d echo gehad maar ons meisje lag ook niet super, dus zaterdag mogen we weer terug... Florida, voor 30 euro verschil zou ik er ZEKER een 3d echo van maken!! Met 21 weken is het niet zo mooi as met 29 nee, maar toch al wel heel mooi hoor! En 30 euro is echt weinig verschil. Deze foto is van 21 weken:
Hoewel het natuurlijk wel niet altijd even mooi wordt. Maarja dat hou je toch... Ik heb zelf met 16 weken 3d echo gehad en die vond ik best mooi. (daar is die foto in mijn banner ook van)
AAhh mooie foto Cossy... @Florida waarom niet dan een paar weekjes later de echo maken, is niet leuk dat het langer duurt maar het is toch echt veeeel mooier vanaf 25 weken. Heb je nu met je 20-weken geen geslacht gezien dan?
ik heb de 20 weken echo idd gehad, en mijn man weet het (de echoscopiste heeft t opgeschreven) en ik wilde t niet weten. Ik meen het zelf alleen wel gezien te hebben, en wil graag bevestiging of ik t toch juist gezien had. Mijn man kan haast nooit mee naar de controle's, en nu willen we ook een foto van t geslacht, voordat we alles in 1 kleur gaan kopen
Maar dan kun je het toch lezen? Ik zou altijd even de pretecho nog voor de zekerheid afwachten....tenminste dat doen wij altijd hahahaha... En het is dan nog 5 weekjes en anders ga je al met 24 weekjes.....