Ja in dit geval zou ik denk ik ook gewoon 2 of 3 weekjes later gaan... Is maar een klein beetje langer wachten, maar wel een veel mooier resultaat voor je geld.
Hier dan toch een glimp mogen opvangen van onze kleine man. Hij lag nu wel met het hoofdje mooi naar beneden, maar aangezien ik een afwijking heb in de placenta lag net dat stukje voor het gezicht. De eerst twee foto's waren duidelijk daarna duwde hij zich tegen de placenta aan. Ohja hij kijkt wel een beetje boos...
ben jij vandaag bij babyview Oirsbeek geweest? (aan de datum te zien). Ik ook, dan waren jullie voor ons Ik was er om 19.00 uur!
ik ben een paar 3 d echo's (idd niet zo heel duidelijk), en een paar 2 d echo's. Heb zelf niet voor de 3d hoeven te betalen, omdat ons spookje er niet mooi op kwam. Ik zal morgen wat foto's erop zetten. Ons kindje heeft erg lange benen, kwam uit op 22 weken en 5 dagen, terwijl t hoofdje e.d overeenkwam met 21 weken en 2 dagen..
Ooooooh wat een mooie duidelijke foto's! Wat lief dat hij zo boos keek, hahaha! Ik heb van mijn zoontje ook zo'n boos-kijk-echo. Ik ga ook altijd bij Babyvieuw in Oirsbeek. En ik heb bij ons zoontje inderdaad ook alleen voor een 2d echo hoeven te betalen, omdat meneer er niet op wilde.
ik vond het echt geweldig daar. Die vrouw legde alles heel goed uit, en praate heel veel. Ik ben ook al eens naar het lichtpunt geweest, maar vond babyview toch fijner!
Ja ik vind Babyvieuw ook superfijn! Bij het lichtpunt heb ik de 20 weken echo gehad, omdat ze dat daar heel goed schijnen te kunnen en veel ervaring hebben. Maar voor 3d echo's ben ik altijd bij Babyvieuw geweest.
Hey dat is idd toevallig. Dan zaten jullie dus in de wachtkamer toen wij uitliepen? Ik was nog helemaal in de wolken want het was de derde keer dat we terug kwamen. Wij hoefden trouwens ook alleen de 2d te betalen. Terwijl van alle drie de keren alles op de dvd staat (bij de eerste zijn we ook bij haar geweest). Vindt het echt heel netjes. Ik zie net dat de 2e foto van 26 wk is en de 1e foto 28.6 wk toch wel verschil qua dikte van de baby
Toevallig meiden wij gaan ook naar oirsbeek!!! Na maandag dus take 2 ik ben benieuwd.....bij ons zei ze ook je kunt ook nu voor een 2d betalen maar ik dacht ik wil een 3d en dat jkun je nog altijd doen dan he?! Heb jij dus gedaan Kat? Ja hier ligt mevrouw gewoon lekker zo in mijn rug dus ik vermoed dat ze maandag weer zo ligt.... Wij hadden wel al een foto`s meegekregen maandag.. Prachtige foto`s trouwens Kat!!
Ohw whaha, zitten we dus met zn allen in Oirsbeek. En ik had ook al een paar foto's mee gekregen bij de eerste poging ja. Maar ik hoop overmorgen op betere foto's.
Ja het blijft spannend. Ik heb hem wel voelen draaien, dus het idee dat hij anders lag had ik wel al. Wij hadden een pakketje van 100,- en betaalden nu 70,-. Ik zei nog tegen mijn man als ze niks gezegd had, hadden we gewoon die 100,- betaald (weten wij veel). Florida13 ben ook wel benieuwd naar jouw foto's!
ik heb wel een paar foto's, mar die zijn niet zo mooi hoor. Mede omdat t nog erg vroeg was, 21 weken. Ik zal ze wel eens plaatsen. Ik heb dus alleen betaald voor de 2D echo's terwijl ik wel 3 foto's 3D heb meegekregen. Maar omdat het dus niet zo mooi was heb ik ze niet hoeven te betalen. met de armpjes in de lucht