Hi Meiden, Sinds gister heb ik ineens een erg rommelende buik/darmen.. Het gaat maar tekeer en hard ook!! Herkent iemand dit? Of heb ik misschien gewoon iets verkeerds gegeten of iets??
He Misst, Ik ben nog lang niet zo lang zwanger als jij en ik heb er ook echt last van. Ik heb vernomen dat het erbij hoort. Liefs Sjoelke
Deze vraag heb ik vorige week ook geplaatst. Wat grappig om te lezen dat jij dezelfde vraag stelt. Ik heb er dus ook erg veel last van sinds 2 weken ongeveer?? Het gaat bij mij de hele dag door. Heb zelf het idee dat de darmen wat verschoven worden om plaats te maken voor het kindje. Als ik er aan denk wil ik het donderdag es vragen aan de vk.
Ohhh echt waar??? Hahah wat grappig!! Nou ik moet morgen naar de VK dan zal ik het meteen is vragen of dit erbij hoort
Ja is goed, ik zal het morgenavond even posten! Ik ben ook wel erg benieuwd wat het is! Nu ben ik de hele tijd in de war, voel ik nou de baby, of zijn is het gewoon mijn buik?
Ja hoor. Vorige week is het begonnen. Werd er 's nachts ook wakker van. Het doet geen zeer, maar maakt gewoon heel veel herrie Mijn vriend kan er goed om lachen en zolang het geen pijn doet maak ik mij ook geen zorgen. Ben trouwens wel benieuwd wat de vk zegt haha Liefs, Sam
hebben jullie daar niet vanaf het begin al last van? Ik ben dan ook niet zo lang zwanger als jullie maar heb er vanaf het begin al flink last van! en ook vooral snachts! pffff.. maar bij mij begint het echt met krampen en vervolgens zit ik een kwartier op de wc...zeer trage stoelgang.. ik had deze vraag ook al hier ophet forum gesteld bij de vk..en het hoort erbij.. bij jullie zal het waarschijlijk zo zijn omdat het babietje en jullie baarmoeder al flink aan het groeien is dan de darmen plaats moet maken bij mij zal het nog aan de hormonen liggen en het beetje oprekken vd de baarmoeder zijn... ben benieuwd wat jullie vk zegt!
Ik ben ook wel benieuwd, heb er nu ook steeds meer (last) van. ooral s'nachts ja! Liz:In het begin had ik ook last van mijn darmen maar maakte ze nog niet die herrie die ik nu telkens hoor!
heb er sinds deze week ook last van maar denk dat het bij mij door de antibiotica komt voor de blaasontsteking.. ben ik nu klaar mee dus zal hopelijk minder worden.. want je hoort het bij mij niet alleen in mn buik..... je ruikt het ook.hihihihi bah...
Ja ik ben net geweest . En............... het is heeeel normaal . Je lichaam is weer plaats aan het maken voor de baby. Dus het zijn echt je darmen die goed tekeer vanwege het verplaatsen. Niets om ons zorgen over te maken dus