Hoeveel weken zwangerschap kan dat zijn? mijn gyn zegt 5 weken maar ik ben er van overtuigd dat ik verder ben dan 5 weken. op zijn aller minst zou ik 6 weken moeten zijn. Omdat ik dat zei tegen haar heb ik een nieuwe afspraak a.s. maandag. Wat zeggen jullie ervan over deze lengte? Oh ik zag het hartje kloppen geweldig gewoon!! (p.s. op 17 juni heb ik posi getest, voor de berekenaars)
Ik heb even op de site gekeken, en 5 mm is het embryo bij 6 weken zwangerschap. Gefeliciteerd trouwens
Gefeliciteerd met de zwangerschap! Wat ik heel raar vind (en ik denk meer dames met mij) is dat ze een hartje ziet bij kloppen bij 5 weken. Dat kan volgens mij pas vanaf ongeveer 6 weken namelijk. Wat impliceert dat jouw berekening beter lijkt te kloppen!
het kan aan mij liggen maar met 5 weken is er toch nog helemaal geen hartslag?! dus dan denk ik idd dat je 6 weken of verder bent!
Thanks Eline, jij hoeft niet zo lang meer zie ik ze liet me echt zien op de echo vanaf welke lengte dat apparaat ging rekenen. volgens mij wastie gewoon niet goed ingesteld ofzo
Volgens mij was het vruchtje bij deze zwangerschap 51 mm bij precies 6 weken. En inderdaad volgens mij kan er nog geen hartje kloppen bij 5 weken dus zou jij berekening van minimaal 6 weken veel beter kloppen. Van harte gefeliciteerd met je goede echo!!!
Meisje en Miss: ik zag het hartje duidelijk tikken, ze zei nog zelf zie je dat?? misschien was ze een beetje moe ofzo, was wel laat in de middag.... maar goed dat apparaat klopt ook niet dan....
Nou, een hartslag is in ieder geval super, en waarschijnlijk ben je dan gewoon een weekje verder! Geniet ervan!!!
whaaa hoe asociaal van mij ik ben je gewoon vergeten te feliciteren... Gefeliciteerd met je zwangerschaps!
Allereerst, gefeliciteerd! Hier met 5+3 een echo gehad, en 't vruchtje was toen 2,3mm.. Kwam volgens de meting op 5+5, maar blijkt achteraf dus 2 dagen verschil te zijn.. Toen ook nog geen hartje gezien, dus denk idd ook dat je 6 weken bent
Ik hoorde dat je vanaf 5 en halve week wel een hartslag kan zien, dan begint het hartje namelijk te kloppen.
Ik denk ook dat je minimaal 6 wk bent.. Dan begint het hartje te kloppen en aan de hand van het aantal mm komt minimaal 6 wk ook veel beter uit.. Vraag nog eens een echo rond de 9 wk.. Dan kunnen ze ook heel nauwkeurig kijken hoe ver ie bent..
hoi! van harte gefeliciteerd!!! Je moet niet vergeten, elke mens is uniek en dus anders dan een ander, dus ook elke baby....hoezo is elke baby precies 6 mm bij zoveel aantal weken!? Nee...elke baby is anders. Het is een indicatiegetal. Anyways....ik ben benieuwd wat ze bij gaan zeggen, want ik weet precies mijn 3 laatste cyclussen, waren precies gelijk, en ook precies welke dag mijn kindje verwekt is. Dusse...ben benieuwd of mijn kindje iets groter of kleiner is en wat ze er van gaan bakken.... liefs
als ik de site van mijn ticker aanklik is het 5 a 6 weken 5mm. een goede termijn schatting weet je pas met 10-12 weken.ik werd met 8 weken een week te vroeg geschat, met 12 weken echo weer 2 weken later..... laatste is aangehouden
en???weet je het al?? ik ben vandaag voor 1ste geweest en ben nu 5 dagen langer zwanger (vind ik wel leuk...!) maar ehh, mijn partner zat toen in Canada, tijdens de zgn verwekking dus hahah...tsja zegt al genoeg he..groeit iig goed! ben benieuwd wat er bij jou is gebeurd, kan snel groeien opeens hoor!
Samantha ik heb morgen opnieuw een termijnecho Ik ben net zo nieuwsgierig haha............Zodra het duidelijk is laat ik het ook hier weten..... Liefsss