We hebben vandaag een pret echootje van 10 minuten gehad in het ziekehuis...was opendag op de kraamafdeling... alles zat erop en eraan...maagje, blaasje darmpjes..hartje klopte goed...enz.. maar ze mochten het geslacht sowieso niet zeggen...beeb lag er ook niet goed voor lag lekker relax met het ruggetje naar ons toe en hoofdje naar beneden...had ze het een beetje wakker geschud met dat echo ding toen begon het te zwemmen en schoppen haha..maar gaf nog niet het geslacht prijs! voetjes ineens in de lucht maar ze zoomde niet in.....denk toch dat ze het stiekem heeft gezien want ik zei ben iig blij dat alles erop en eraan zit...zegt ze ja idd alles zit erop en eraan maar heb geen piemeltje gezien.. en toen zei ik, ik heb al vanaf het begin het gevoel dat het een meisje is..zegt ze dat zou best is kunnen... hahaha nu is het allemaal alleen maar spannender!! volgende week maandag de 20 weken echo dus dan weten we het misschien echt! was iig weer is leuk om de beeb te zien was alweer 8 weken geleden.. waar kijken ze bij de 20 weken echo eigenlijk naar ivm evt afwijkingen? alles zag er voorals nu goed uit iig! kijken ze dan wat uitgebreider naar de hersentjes en hart bijvoorbeeld?