jah ik vroeg me eigenlijk af hoeveel zo'n 3Decho nou eigenlijk kost en vanaf hoeveel maanden of weken kan je dat doen? groetjes sara *8weekjes zwanger*
Dat is heel verschillend per echobureau. Even googlen en je vind er wel een bij jou in de buurt! Volgens mij is rond de 28-30 weken het beste, maar dat weet ik niet zeker, want ik moest i.v.m. tweeling in de 24 week komen. Marian
Hangt er ook een beetje vanaf wat je er allemaal bij neemt,zoals dvd en extra foto's maar je zit al gauw rond de 100 euro volgens mij
Onze was 115 euro, dan krijg je een 3d cdrom mee met allemaal foto's en een 4d (bewegende beelden) op dvd mee met je ukkie. Hier was t tussen de 24 en 28 weken t mooiste zeiden ze. (kijk foto in mn album, daar was t 24 weken.)
Bij ons was het 100,=. We kregen 2 kleurenfoto's een hele hoop zwart-witfoto's en een dvd van 1/2 uur. De echscopiste zei dat we precies op de goede tijd gekomen zijn, met 29 weken begint het kleintje al onderhuids vetweefsel te krijgen en ziet het beeld er erg mooi uit Zie mijn album