Hee meiden, Ik ben nu 15w4d zwanger, en gisteravond lag ik in bed en voelde opeens rechtsonder in mijn buik een flinke bobbel, in het midden en linksonder kon ik het gewoon indrukken. Heel apart ook als ik op mijn zij wou liggen voelde ik het gewoon drukken op mijn lies. Na een poosje ging ik weer op mijn rug liggen en toen was het weg! Kan dit de beeb geweest zijn? Herkent iemand dit? Liefs Lisa
Ik denk dat je beeb nog te klein is om dat zo te voelen hoor! Wat ik zelf denk dat het je baarmoeder is! Mijn baarmoeder zit ook meer aan de rechterkant en heb geregeld rechts onder een dikke bobbel zitten, vooral bij harde buiken is dit heel erg! dan zie je ook echt een bobbel zitten! Ik had dit inderdaad aan de vk voorgelegd, wat dit kon zijn.Zij zei direct dat het de bm is en dat dit verder geen kwaad kan!
Dat zou het dan inderdaad kunnen zijn... ik zat er al een beetje op te duwen, ik denk als het de baby is moet ik hem toch wel voelen bewegen maar er gebeurde niks haha! dus dan zal het mijn BM wel zijn! Bedankt voor je reactie in iedergeval!