naar het ziekenhuis voor een groeiecho

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by Wendy2007, Dec 23, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Wendy2007

Wendy2007 Actief lid

Mar 29, 2007
    254
    0
    0
    secretaresse
    Ik kom net terug van de verloskundige. De verloskundige vertrouwd de groei niet van de kleine uk. Vorige week was het, na meting met de centimeter, 32cm en nu weer 31cm. Terwijl de buik nu met ongeveer 1 cm per week moet groeien. De hele zwangerschap is de groei steeds volgens het boekje gegaan. Het hartje klopte goed en ik voel ze ook nog steeds goed bewegen. Nu moet ik (pas) maandag naar het ziekenhuis voor de groeiecho. Er kan wat zijn met de placenta, bijv. de aanwezigheid van kalk, of wat met het vruchtwater.
    Ik maak me nu wel een beetje zorgen. Het weekend zit er ook nog eens tussen.
    Herkent iemand dit of heeft iemand dit meegemaakt?

2. takhen

takhen Fanatiek lid

Nov 13, 2009
    2,386
    0
    0
    medusch secretaresse
    Leiden
    Ik heb ook een groeiecho gehad omdat ze het niet vertrouwde maar de echo bleek helemaal goed te zijn :)
    Sterker nog, de verloskundige had inderdaad ook een achteruitgang gemeten (dus ineens een centimeter minder) maar dat bleek gewoon een fout van haar te zijn ;)
    Ze hebben nu bij deze zwangerschap direct al aangegeven een groeiecho te willen omdat mijn dochter klein was toen ze geboren werd
    Ik zie het maar als een extra kans mijn kleintje te zien en maak me er niet zo druk om :)

Share This Page