Hallo, ik vroeg mij af wie er ooit een 3d en 4d echo heeft laten doen en wat jullie ervan vonden?? heb binnekort een pretecho maar weet niet wat ik ervan moet verwachten.. groetjess
hoi minaa, wij hebben gisteren de eerste keer een 3d/4d pretecho laten maken, echt super ervaring! alleen onze knul liet de voorkant van het gezichtje niet zien en hij was niet wakker te krijgen wij vonden het super!! je ziet gewoon je kleintje in je buik, en geen rontgenfoto echo om het zo even te zeggen, maar je ziet het hele lichaam als een echt mensje met 'vetlaagje' erover heen.. en ik voel de kleine al flink schoppen en of de echo zie je dan precies met welk beentje of handje, echt zooo geweldig.. ik heb er geen spijt van, zou het bij de volgende ook doen.. ik zal je een foto laten zien;
aaah wat lief! ja hoor nu alleen maar positieve dingen erover inderdaad dus ben zelf ook zo benieuwd maar stel je voor dat de kleine het gezichtje niet wil laten zien, mag je dan nog een keer terug komen of dat niet? want met me 20 weken echo hebben we alleen maar naar haar rug en achterhoofd gekeken ze had zich 10 sec omgedraaid en draaide toen weer terug:S en vindt het anders ook zo zonde van me geld als ik strax ook alleen maar een achterhoofd zie
waar wij zijn geweest voor de pretecho hebben ze alles geprobeerd om de kleine van de voorkant te kunnen zien.. ik heb zelfs op de zij moeten liggen terwijl de echoscopiste mij aan de andere kant was het duwen, dat werkte niet, heb toen echt waar.. moeten springen en zelfs dat werkte niet.. wij moeten over 2wkn terug komen voor nog een keer te doen (kosteloos) we hebben we de 'slechte' fotos meegekregen (zoals je hierboven ziet)
gelukkig mag je dan nog een keer overdoen en je kan je kindje nog een 2e keer gratis zien en dat is ook heel leuk haha
hier zijn we met 22 voor het eerst geweest en straks met 29 weken gaan we nog een keertje. hier is het zo dat als je geen mooie 3d foto's kan krijgen dat je dan mag kiezen tussen nog een keertje terug komen of extra veel 2d foto's en dvd gratis. dit is ons meisje met 22 weken View attachment 145757
wij hebben met 28 weken een 3D/4D echo laten maken van ons dochtertje en het was echt geweldig. nu ze geboren is herken ik ook heel veel van haar terug in de echo's dit was de mooiste foto die er uit was gekomen. ze lag steeds met haar armpjes en beetje voor haar gezichtje View attachment 145975
deze is van onze meid met 17 weken echt een super ervaring wij gaan met 28 weken nog een keer want dan heeft ze al vet op het gezichtje. View attachment 146550
Superervaring, maar je moet wel geluk hebben dat je kindje er goed voor ligt. Bij de meeste bureaus mag je wel een keer terugkomen als het ongunstig ligt. Hier onze tweede meid met 27 weken, erg veel geluk want ze lachte!