Pretecho

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by marl0es, Oct 26, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. marl0es

marl0es Actief lid

Mar 29, 2012
    299
    0
    0
    werk met kinderen en we zijn bezig om zwanger te w
    Dames, vandaag ben ik precies 17 weken zwanger van ons eerste kindje, vanavond hebben we dan ook een pret echo. Wat kan ik hier van verwachten. En met hoeveel zekerheid kunnen ze het geslacht zien?? En deze uitslag geven? Groetjes marloes

2. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

17 weken is volgens mij een prima indicatie om met geote zekerheid te zeggen wat het geslacht wordt. Ik was 16 weken en paar dagen en bij mij was en is het nog een jongetje. Bij 20 weken echo bevestigd en laatst bij 3d-echo wederom bevestigd!

3. marl0es

marl0es Actief lid

Mar 29, 2012
    299
    0
    0
    Ben zo zenuwachtig hahaha... We zouden het geheim houden maar denk dat ik zo enthousiast ben dat ik het niet voor me kan houden

4. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Leuk!!!

Met dat termijn zie je het al heel duidelijk hoor.
    Of de kleine moet al met de beentjes over elkaar zitten,dan hoef jij niks geheim te houden maar doet hij/zij dit wel!:D hahahaha

5. acnaib

acnaib Bekend lid

May 19, 2008
    560
    1
    0
    Moeder
    Dongen
    Wij hebben gisteravond een echo gehad!
    Erg leuk! Ze liet alles goed zien en benoemde alles. De handjes, voetjes, hartje, niertjes en werkelijk alles liet ze zien. Wij kregen te horen dat we ons geen zorgen hoefde te maken voor de 20 weken echo omdat alles er goed uit zag. Hier keek ze ook naar. Daarnaast het geslacht gezien. We hebben al met al een half uurtje mogen liggen!

6. marl0es

marl0es Actief lid

Mar 29, 2012
    299
    0
    0
    Oh dat is een hele geruststelling maar op de site van hun staat dat het maar 10 minuten duurt dus ik zal geen half uur liggen

7. mamavan5bengels

mamavan5bengels Fanatiek lid

Nov 21, 2010
    3,051
    2
    0
    Zelfstandige
    Amersfoort
    Dan ga je waarschijnlijk puur voor het geslacht, dat duurt niet langer dan 10 minuten.

Dat is dan ook geen pretecho, maar dat heet een geslachtsbepalende echo :)

Met een pretecho lig je gemiddeld een half uur tot 3 kwartier. En is meestal in 3 of 4d.

Share This Page