onderzoek/echo na een miskraam

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Kendra, 14 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kendra

    Kendra Lid

    12 mrt 2006
    9
    0
    0
    ik lees net dat er nog iemand na een miskraam een echo heeft gehad. hoe zit dat ? :oops:

    bij mij wordt alles afgedaan met ach... volgende keer beter.
    geen onderzoek.. niks.

    moet je hier dan om vragen? eigenlijk zou ik nl. willen weten of inderdaad alles weg is uit mijn baarmoeder. Nu vloei ik nog gewoon. zondag is het vruchtje afgekomen, maar gisteravond kwam er nog een stukje weefsel.

    vraag me nu af of alle weefsel wel er uit is. kunnen ze dit überhaupt wel controleren met een echo?
     
  2. Linda10280

    Linda10280 Fanatiek lid

    6 nov 2005
    1.764
    0
    0
    Huisvrouw
    Hoorn
    Hai,

    Je kan er gewoon om vragen hoor.
    Ze doen dit via een inwendige echo.
    En het is zeker wel te controleren met een echo!
    Meid ik zou gewoon even contact opnemen met je verloskundige en hun vertellen dat er tijdens het vloeien toch nog wat weefsel is mee gekomen en dat je voor de zekerheid toch een echo wilt om te kijken of het wel schoon is daar binnen.
    Want zodra je dat weet kan je je weer concenteren op een eventueele volgende zwangerschap.
    Ik wens je heel veel sterkte toe.
    En hoop dat je snel weer in verwachting mag zijn!!

    Liefs Linda
     
  3. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Bij mij is het gecontroleerd. Wel zo fijn.

    Pim
     
  4. Yifang

    Yifang Lid

    12 mrt 2006
    8
    0
    0
    RESTAURANT HOUDER
    GRONINGEN
    Ga zeker controleren of dat allemaal schoon is.
    Ik verlies nu ook bloed, eerst weinig nu steeds meer. Eerst donkerbruin, bijna zwart maar nu ook vers bloed. Ik weet niet of dat normaal is.
    Ik heb nog steeds geen vruchtje of weefsel gezien.
     
  5. Kendra

    Kendra Lid

    12 mrt 2006
    9
    0
    0
    heb vandaag de afspraak afgebeld, omdat het niet nodig zou zijn. maar ga morgen eens terugbellen of ik kan spreken met verloskundige.
     
  6. Naomy

    Naomy Actief lid

    12 nov 2005
    284
    0
    0
    Groningen
    Ik ben gister gecurreteerd en even voordat ik onder narcose ging kwam de chirurg nog even een lief woordje doen, hij zei dus tegen me dat ik in principe geen nacontrole kreeg, maar als ik dit perse wilde voor mn eigen gemoedsrust kon ik altijd even bij hem langskomen voor een extra echo!
    Toen ik wakker werd stond hij al wel direct naast me met de mededeling dat hij me toch nog even weer wou zien over 6 weken, omdat er nog een cyste zat en hij zeker wilde weten of deze dan weg zou zijn (die cyste is normaal, komt bij iedere zwangerschap voor ;) ).
    Al met al dus goede nacontrole!
    Ik zou gewoon even je verloskundige of gynaecoloog bellen! Het is jouw lichaam en neem aan dat je gewoon verzekerd bent, dus ze moeten niet zeuren! Gewoon doen hoor meid als het jou geruststeld!!!
    Brutalen hebben de halve wereld zeg ik altijd maar :)
     
  7. Melanie

    Melanie Lid

    9 feb 2006
    45
    0
    0
    Zeker gewoon om vragen. Voor mij was het ook een soort afsluiting om met mijn eigen ogen te zien dat mijn baarmoeder echt helemaal leeg was.

    Heel veel sterkte de komende tijd!

    Liefs Melanie
     
  8. senseemillia

    senseemillia VIP lid

    20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ik begon met bloeden toen ik 5,5 week zwanger was. Omdat ik gewoon echt niet wist of alles weg was en ik eigenlijk alleen echt helder bloed verloor ben ik door de vk doorgestuurd voor een echo.
    Ik wilde gewoon weten of alles weg was.
    Als je je er niet prettig bij voelt of niet zeker weet of alles weg is zou ik aandringen op een echo. Het is tenslotte jouw lichaam!
    Oh en even in reactie op een ander bericht over inwendige echo. Dit hoeft dus niet perse. Bij mij zei de echoscopist we proberen het eerst uitwendig en als het niet lukt dan pas inwendig.
    De uitwendige echo is gewoon gelukt. Ik kon precies zien waar het vruchtje had gezeten (soort donkerachtige vlek op de baarmoederwant ze noemen dat blured vision ofzo).
    Veel sterkte en bellen hoor!
    Liefs Senseemillia
     

Deel Deze Pagina