hallo ik heb een vraagje. ben nu 6 dagen over tijd. heb gisteren getest. 2 testen heel vaag streepje maar nu net een beetje kramp en bij mijn afscheiding rozig bloed ofzo. heb even een tanpon test gedaan en zag dat het met afscheiding was.... wat moet ik hier nu van denken..kan het ongi zijn of kan het erbij horen??????? normaal als ik ongi wordt dan zet het meteen goed door en is het helderbloed. klinkt heel vies maar als ik dan op de wc ga zitten loopt het er zo uit en dat is nu niet zo????/ ik wou zo wie zo over een paar dagen weer testen. mijn vraag is dus kan het bij een zwangerschap horen dat je wat rozigbloed verliest en dat je die krampjes hebt? alvast bedankt voor het antwoorden
hoi Sammie, het is even afwachten wat er nu gebeurt. Ik denk dat je in ieder geval zwanger geweest bent, vanwege de streepjes. Of je hebt vroeg getest en het was nog niet zo duidelijk en je bent zwanger. Of de zwangerschap is al aan het misgaan. De tijd moet dat leren. Op zich zegt roze afscheiding niet zoveel, dat past in een jonge zwangerschap. Krampen kan zowel bij een zwangerschap als bij een miskraam horen. Je moet echt afwachten wat er nu gebeurt, als je veel heftige krampen krijgt in combinatie met helderrood bloedverlies, dan is het een miskraam. Als het weer afzakt en je verliest geen roze slijm meer dan kun je over een paar dagen nog eens testen. Sterkte, ik hoop dat het goed blijft gaan. Mirjam
bedankt voor je antwoord toch nog even een klein vraagje hoe lang zou het kunnen aanhouden als het bij een zwagerschap hoort. het is maar een heel klein beetje het ismeer afscheiding wat een klein beetje roze is. verder heb ik geen gekke krampen. alleen de krampen die ik al een paar dagen voel.
het is trouwens niet dat het eruit loopt.. ik kwam erachter omdat ik een kramp kreeg en ikdacht heee.. was dat nou toen heb ik een tampon test gedaan. alleen als ik er een tampon in doe zie ik er wat op zitten verder komt het er niet uit. misschien had ik het dan niet eens bemerkt????? (nog even ten aanvulling)