hooi dames ik snap er niks meer van haha 18dec mag k mijn 20weken echo laten doen.. dan zie ik ook wat het word.. maar word het dan echt niet vergoed? as je bijna 96euro moet betalen (las ik) dan kun je net zo goed een pretecho laten maken van 74euro( of minder) das toch veel mooier? want eigenlijk wil i dat wel maar mijn verloskundige zei dat dat heel duur is..maja as je een 20wkn echo ok niet vergoed krijgt.. hopelijk weten jullie iets meer groeten
hoi hoi elke verzekering is anders de een vergoed het wel de ander vergoed het dus niet vraag je verzekering even of het vergoed word ja of nee tevens wil ik je nog wel even hierop wijzen een pretecho is totaal anders als de 20 weken echo daar word gekeken of alles goed is met de baby en of hij geen afwijkingen heeft een pretecho is gewoon leuk en mocht er iets ondekt worden is het 9 van de 10 keer per ongeluk dus ze kijk niet naar rug hoofd enz meer naar de baby totaal groetjes nathalie
ja oke da snap ik wel is wel heel leuk natuurlijk... maar by een meisje die ik ken hebben ze dat ook gedaan en hebben ze gwoon gekeken of alles goed was.. maar ik denk da i gwoon w8 hoor haha.. kzit by mensis... ma komt goed danke wel
Ik zit ook bij de Menzis... bij mij werd de 20 wk echo gewoon vergoed hoor... En vergis je idd niet in het verschil. Ik heb beide inmiddels laten doen. De 20 wk echo was vooral erg spannend en we waren bij elke 'dat ziet er goed uit' weer een stuk opgeluchter... daarna was de 4D echo bij 26 weken een waar feest... lekker gluren in je buik naar je kindje en dat samen met vrienden en familie nog eens terug kijken op DVD!