Goedemorgen allen, Ben er vroeg bij vandaag, wordt mooi weer, dus genieten maar! Gisteravond hebben we een pretecho gehad, was echt leuk om te zien. Alleen ons kindje wil blijkbaar helemaal niks prijsgeven. Tijdens de 3d echo steeds de handjes voor het gezichtje, waardoor we nu alleen foto's hebben van het neusje en de mond Ook wilden we graag het geslacht weten, het hield letterlijk de beentjes overelkaar! Dit was tijdens de 20 weken echo in het ziekenhuis ook het geval, alleen toen de knieen tegenelkaar Best wel grappig eigenlijk, alleen voor ons weer wat minder, we waren vol spanning die kant uit gegaan, met het idee straks weten we wat het wordt.. maar niet dus.. Vreemd, het is al een heel mensje.. dan denk je toch echt van: hoe kan dat toch allemaal.. We hebben van het echobureua een herkansing gekregen, we mogen binnenkort nog eens komen, en dan gaan we kijken of het dan wel lukt. Dat vind ik wel netjes.. Groetjes Kalush
Dat is inderdaad wel erg netjes. Maar zo werkt het gelukkig wel bij veel van die bureau's. Je kunt er niet altijd maar vanuit gaan dat het allemaal even goed zichtbaar is. En als ze dan helemaal niks prijs geven is het helemaal jammer. Wij hadden precies hezelfde met het gezichtje. Die kleine spruit van ons bewoog zoveel en het gezicht was ook moeilijk zichtbaar omdat het dus continu bezig was het handjes in de mond en bewegen. Maar dat is dan ook wel weer mooi om te zien hoeveel ze en wat ze allemaal doen bij jou in de baarmoeder. Tenminste dat vond ik. Maar goed hopelijk mag ik die kleine snel in mijn armen nemen.
Ja zekers aardig vh bureau, is al duur genoeg. Onze baby liet zich eerst wel goed zien, maar daarna had het ook steeds armpjes en voetjes vh gezicht. Toch hebben ze hele mooie beelden kunnen maken. Ik denk dat ze echt heel vaak aan hun gezicht voelen, het is natuurlijk donker daar... Wij wouden het geslacht niet weten. Veel plezier de volgende keer. de foto staat wel in m'n album.
Ik hoop ook echt dat het dan mee wil werken. Eerst wilden we het geslacht niet weten, maar toen begon het toch wel te kriebelen, en nou mogen we het geslacht niet zien Had het aan iedereen verteld die het maar wilde horen, zo van DAN weten we het.. Vandaag hebben al verschillende mensen gebeld.. maar helaas kan ik hun het ook niet vertellen.. De meesten lachen erom, vinden het grappig.. Ach vind het zelf ook wel grappig, maar toch blijft het knagen. Groetjes Kalush
Ja zo kan het natuurlijk ook lopen, wij hebben vanavond de echo en hopen te weten te komen wat het wordt... ik heb er niet bij stil gestaan dat het kind ook kan tegen werken Wij hebben ook iedereen verteld dat we het vanavond weten... Ik hoop dat je bij de volgende echo meer duidelijkheid krijgt, ik heb er morgen nog een dan gaan studenten leren echoen dus heb ik nog een kans als het vanavond niet lukt... succes
ik wilde weten of je by een verloskundige ook een pretecho ken krijgen ? en soja kost dat ook geld? groetjes Rowana
Volgens mij doen de verloskundigen alleen de eerste echo, rond de 12 weken. Daarna kun je bij 20 weken nogmaals (bij een ziekenhuis of VK) zit nu in het basispakket. Hier moet je wel om vragen (tenminste is mijn ervaring) Voor andere echo's zul je zelf moeten regelen, en ook moeten betalen. Groetjes Kalush