ik heb 8 mei mijn 20 weken echo gelijk daarna doen ze ook de pret echo maar wie weet wat dat eigenlijk zn beetje inhoud gr mij
Hallo, Is dat bij hetzelfde echobureau? Want bij de 20 weken echo kijken ze medisch, en bij de pretecho kijk je bijv. naar het geslacht en gewoom om je kindje dus weer even te zien. Ik zelf zou deze echo's nooit achter elkaar doen, je 2 weken echo duurt namelijk ook al een half uur. Ik zou de pretecho dus wat later plannen, zodat je een aantal weken daarna weer eens lekker naar je kindjes kunt gluren.... Want bij deze achter elkaar lijkt me een uur daar liggen ook best lang trouwens. Groet Snoozie
Sommige pretechobureaus mogen ook de medische 20-weken echo maken. Ik zou alleen de pretecho een aantal weken later plannen..dan is er al weer meer te zien en dan heb je weer wat om naar uit te kijken. Bij de 20 weken echo word er al uitvoerig naar je kindje gekeken. Maar in ieder geval veel plezier!
wij doen een 20 weken echo met daarna een pretecho, dan laten ze gewoon de leuke beelden zien, ik vind de vorige keer de 20 wken zo tegenvallen, even snel kijken of alles eraan zit en weer gaan, helemaal geen 'leuke' beelden gezien. Nu krijgen we dus het eerste half uur de medische en daarna nog zo'n 20 min pretecho