Pretechobureau in Limburg die met 14 weken geslachtsbepaling doet???

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door InCognito, 8 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

6 mei 2008
    2.068
    0
    0
    Pas je wel op !!! Met 14 weken is de nub ook nog zichtbaar en word heeeeeel vaak aangezien voor het piemeltje! Terwijl het ws. de week daarna in gaat trekken voor schaamlipjes/clitoris!

Mijn advies: doe het niet met 14 weken meis! Wacht dan nog even tot de 16 weken!!!

2. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0

Wat gek? Ik heb gebeld en die man zei echt dat ik alleen maar die geslachtsbepaling zou krijgen als ik 135 euro zou betalen en dan krijg ik daar dus ook die medische screening voor.... Ik ga vanmiddag gewoon nog eens bellen, thanx ;)

En wat moet jij dan betalen, want je bent er al gewees?

3. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0

haha, tjah.... maar met 16 weken ben ik een midweekje weg en met 17 weken staat de eigenlijke afspraak al ;)

4. mercedes

mercedes Fanatiek lid

8 nov 2005
    1.608
    0
    0
    ergens in Limburg
    En al gebeld? Dan moet je gewoon zeggen dat je dat medische rondom niet hoeft,je wilt alleen 5 minuutjes om te zien wat het geslacht is. Ik heb 50 euro betaald.Maar ik wilde alleen zien of het hartje klopte,ze heeft toch nog even rondom gekeken duurde zo'n 10 minuten.

5. Ramona82

Ramona82 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.198
    0
    0
    Huismama
    Limburg
    ik ben bij me 2de zwangerschap ook bij jeanne offermans geweest...maar ik heb ook die 135 euri moeten betalen...vond ut belachelijk maar goed......volgende x ga ik weer naar babyview in oirsbeek..die voorspelde het geslacht met 16+4 bij me eerste :) (heb trouwens gebeld voor pretecho en niet gezegd dat het geslacht was..daar vroeg ze zelf om namelijk)..

6. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Dat heb ik dus al gedaan en die man die voor haar de telefoon aanneemt, zegt gewoon dat dat niet kan :(
    Probeer ik het morgen nog wel eens... ;)

7. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0

Ja duur he? :$ Nou jah... ik wil gewoon nu het geslacht al weten, verder die pretecho's laat ik lekker bij 3D life line maken in Posterholt, daar ben ik heel tevreden over van bij mijn eerste... En anders wacht ik toch gewoon wat langer hoor, want 135 euro vind ik echt te veel!

8. mercedes

mercedes Fanatiek lid

8 nov 2005
    1.608
    0
    0
    ergens in Limburg
    Voor de pretecho('s) wil ik ook naar babyview gaan,ben me aan het bedenken voor het pakket van 140 euro (2 echo's),om dan voor geslachtsbepaling te gaan en later in de zwangerschap een mooie 3/4d,maar weet niet of dat kan,binnenkort maar eens bellen.

9. Ramona82

Ramona82 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.198
    0
    0
    Huismama
    Limburg
    ik heb vandaag die site van 3d life line bekeken en zag bij tarieven staan dat ze ook bij iedere echo vragen of je het geslacht wil weten (buiten de geslachtsecho om)....ik denk dat ik me daar een afspraak met 15 weken maak en een korte 2d echo inplan..denk dat ze er toch naar vragen hiihhi (was in oirsbeek ook)..succes met jullie echos alvast ! grtz Ramona

10. mercedes

mercedes Fanatiek lid

8 nov 2005
    1.608
    0
    0
    ergens in Limburg
    Ik ben alleen bang,dat ze nog niet kijken met 15 weken omdat op de site ook staat vanaf 18 weken.

@Ramona,Ik zie nu pas,dat je net zover bent als mij en ook uit limburg komt,leuk.

11. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0

Dat wat jij wil, kan in ieder geval wel bij 3D life line in posterholt, ik heb niets dan lof over haar ;) En zo hebben wij dat bij de vorige gedaan en zo gaan we het nu weer doen.

12. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0

Haha, dat is slim! Dat moet ik dan maar doen ;)

13. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    ik ook uit limburg, maar dat was wel te verwachten, als ts van dit topic ;) :p

14. mercedes

mercedes Fanatiek lid

8 nov 2005
    1.608
    0
    0
    ergens in Limburg
    Ja idd logisch haha,maar jij bent verder dan mij en Ramona toevallig even ver.vond ik wel leuk.

Volgens mij zitten hier best veel limbo's.

15. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    ja, dat idee had ik ook al! En ik ben inderdaad wel al wat verder, maar voor je het weet, ben jij ook zover!

16. mercedes

mercedes Fanatiek lid

8 nov 2005
    1.608
    0
    0
    ergens in Limburg
    Ik merk nu al dat de tijd soms snel gaat,maar als je bent aan het wachten,dan duurt het eens zo lang. Daarom was ik gisteren bij jeanne gegaan,heb vrijdag pas de afspraak in het ziekenhuis.

17. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    hey meiden,

ik heb bij mijn eerste ook de echo bij life line in Postert laten maken, maar weet niet of ik dat nu weer doe, bij de 20 weken echo bleek zoonlief bijna 1 week achter te liggen, en daar werd heel lakoniek over gedaan....de placenta gaf niet zoveel voedingsstoffen af, maar dat zou wel niet zo erg zijn....nou wel dus, want met als resultaat dat ik met 25 weken in het AZM lag, en met 32 weken ben bevallen, van een zoon die inmiddels 5 weken achter lag....

verder had onze zoon een opengeklapte plasbuis, en dit is niet gezien, terwijl met Clomid dit risico wat groter is....

een vriendin van mij is in Brunssum geweest, en die controleerde die dingen dus dubbel.....ze gaf uit haar zelf al aan, omdat ze zag dat het een jongen werd, dat ze hem op hypospadie wilde controleren (komt bij 1 op de 200 jongens voor, soms erger bij de een dan bij de ander).

ik moet me echt nog eens bedenken wat we doen, maar ik krijg zowieso extra veel echo's gezien de voorgeschiedenis....

18. Alexandra1988

Alexandra1988 Actief lid

14 nov 2009
    187
    0
    0
    Ik ben via een collega bij Jeanne Offermans terecht gekomen...
    Krijg daar 11 mei de 20 weken echo en dan ook de geslachtsbepaling als de kleine het laat zien hihi....

Wil daarna nog voor een pretecho gaan in Oisbeek....

Beide moeten ze heel goed zijn....

19. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Ja, maar Jeanne Offermans doet ook juist die medische screening, dat doet ze bij 3D life line niet, ze kijkt wel en kan een behoorlijke medische screening doen, maar je gaat daar bijv. niet heen voor een 20 weken echo... ik vind niet dat je haar dat kwalijk kan nemen....

20. mercedes

mercedes Fanatiek lid

8 nov 2005
    1.608
    0
    0
    ergens in Limburg
    Jeanne doet ook de 20 weken echo e.d. Ze zit aangesloten bij verschillende verloskundigepraktijken,die bijv.geen echoapparatuur hebben.

Deel Deze Pagina