dat bedoel ik juist Je gaat niet voor een 20 weken echo naar 3D life line, dat bedoel ik. Had het misschien nog wat uitvoeriger moeten schrijven
Daar ben ik ook altijd geweest, geweldig echobureau! Ik had bij mijn zoontje het pakket van 2 3D echo's voor 160 euro, en nu weer. Ben er helemaal tevreden over! De 20 weken echo laat ik doen bij Het Lichtpunt in Nuth, ook super! Een ontzettend ervaren vrouw, die uitgebreid de tijd voor je neemt en het op een leuke en persoonlijke manier doet.
Een paar pagina's terug was te lezen dat het over Jeanne Offermans uit Brunsum ging.. Je moet dan wel speciaal vragen om alleen naar het hartje te luisteren, anders moet je voor de uitgebreidere echo 135 euro betalen.. Succes!
ik ga deze keer dus naar jeanne... enne wat betreft het niet kwalijk moeten nemen van dingen over het hoofd zien, het was de officieele 20 weken echo, en als echoscopiste moet je echt wel het inzicht hebben om te kunnen oordelen of iets serieus genomen moet worden.... ik neem niemand iets kwalijk, maar over zoiets als een flinke groeiachterstand, en slecht werkende placenta moet niet lakoniek gedaan worden, alsof het niet erg is....dat is het wel....
Dat ging over 3 D life line, die doen géén officiële 20 weken echo's! Dus dan vind ik dat je het haar niet kwalijk mag nemen. Jeanne Offermans doet dat wél dus als zíj dat over het hoofd zou zien, mag je haar dat wel kwalijk nemen.... Natuurlijk is een groeiachterstand en een slecht werkende placenta wel erg, ik heb zeker niet gezegd dat het niet erg is, alleen dus dat 3D life line géén officiële 20 weken echo's doet en je het háár dus niet kwalijk kan nemen...
ik ben in lommel geweest, t was t wel waard die 45 min rijden ze kon het duidelijk zien. met 15 weken nog een keer bevestigd.
als ze met 14 weken het geslacht met zekerheid doorgeven vind ik het geen goed bureau (in elk geval geen betrouwbaar) een goede zal altijd wachten tot MINIMAAL 18 weken hoor voordat ze je het durven zeggen..