hai iedereen.. nou ik ben dus laat erachter gekomen dat ik zwanger ben nu gaan ze maandag kijken hoe ver ik ben maar zal het nog goed te meten zijn? 20 weken echo bij een ander gedaan die zei 21 weken en 18 weken geslachtsbepaling gedaan en die zei 16 weken dus het si 31 juli volgens mij en de andere twee mevrouwen zeiden 16 aug en de 20 weken echo 7 aug? wat zou ze nu gaan kiezen??? ik denk ook niet dat iemand echt ervaring met zoiets heeft maar je weet maar nooit
Hoi Aylins ik heb een tijdje geleden ook op zo een soortgelijk topic gereageerd dus schijnbaar zijn er veel dames die een wisselende datum hebben. Ik heb voor mezelf bepaald dat ons kleintje komt als ze er klaar voor is. Dus ik hou mijn banner gewoon op 8-juli maar ik heb ook al van alles gehoord....24 juni- 7juli-11-juli-ehm kan de rest even niet meer herinneren maar je moet maar zo denken 1mm op de echo kan een week verschil uitmaken dus we zullen gewoon geduldig moeten afwachten tot onze baby's zich aandienen om geboren te worden. In ieder geval succes bij de echo..en veel kijkplezier (want dat is toch altijd leuk) Liefs Helia
Na de 12 weken groeien kindjes op hun eigen tempo en is een termijnbepaling bijna niet meer te doen. Ze kunnen alleen een indicatie geven. Als ik zie dat ze 31 juli en uiterlijk 20 aug. hebben aangegeven, dan zou ik gewoon de tussenmoot aanhouden en dat is 10 augustus!! Wat betekent dat je nu al meer dan 26 weken zwanger moet zijn. Kan dat dan wel kloppen? Wanneer kwam je erachter dat je zwanger was dan ?
he bedankt voor jullie reactie ik kwam er achter 14 weken ofzo maar omdat ik net bevallen was dacht ik me lichaam zal wel moeten wennen,mijn kindje is geboren 24 sept en 24 okt laatste menstruatie!! toen dacht ik 18 weken te zijn geslachtsbepaling gedaan en daar zei ze 16!! ben benieuwd naar morgen en hoe ie eruit ziet zal al wel groot zijn! fijne zwangerschap toegewenst