Heb je zeker geluk! Ik zou aanstaande vrijdag een 3D/4D echo hebben, deze gaat dus jammer genoeg niet door
Wij hebben dinsdag een vroege geslachtsbepaling staan bij een pretecho bureau. Deze zal niet door gaan. Ga er eigenlijk wel vanuit dat de geslachtsbepaling die ik de 30ste nog heb staan bij mijn vk wel doorgaat. Heb dan nml ook een controle afspraak staan dus dan ben ik er toch. Of gaan de controles nu ook niet door?
Ik krijg net bericht van het echo bureau. De regels zijn weer aangepast! Pretecho’s mogen toch doorgaan!! Ik ben zo blij
Even jullie advies nodig! Deze geslachtsecho met 15 weken laten maken. Vk zegt jongen maar geen 100% duidelijkheid. Gevoel zegt meisje. Wat denken jullie
Ik zie 'stacking' dat zeht wel een jongetje. Het je ook een foto van tussen de beentjes? deze is van de zijkant
Nee dit is de enige foto die we hebben helaas. Het was heel moeilijk te zien en het kindje werkte ook niet mee
Nee voor haar was t een jongen alleen niet 100% maar ik heb toch mijn twijfels omdat we al een zoontje hebben en die echo heel duidelijk was
Wat fijn!!! Maar dit is een verloskundigepraktijk? Want mijn pretecho gaat niet door dinsdag en zij doet alleen pretecho’s en daarom contactberoep.
Nee, zij doet ook echt alleen pretecho’s en is geen verloskundige praktijk. De regels zijn weer aangepast zei ze. Een ander echobureau hier in de buurt blijft ook gewoon geopend.