Pretpark en 5 week zwanger

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Langmuts, 11 mei 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.008
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Ik zelf zou t niet doen als je al weet zwanger te zijn :)
    Ik was met mn gezin in slagharen een werkje na een terugplaatsing, en zelfs toen ben ik nergens in geweest, pas toen ik ongesteld werd, voelde niet goed voor mij :)

Doe waar jij je goed bij voelt :)

Langmuts vindt dit leuk.
  2. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.320
    17.218
    113
    Bij plopsaland ook bij de glijbaan, die met paar naast elkaar op een matje naar beneden :rolleyes:

Het is mijn inziens vooral dat ze zichzelf indekken. Gewoon je verstand en gevoel volgen. Een kinderachtbaan zou ik wel doen nog, een over de kop achtbaan niet

Langmuts vindt dit leuk.
  3. Amberxx

Amberxx VIP lid

6 nov 2013
    5.020
    5.232
    113
    Absoluut nergens ingaan waar je te maken krijgt met (onverwachte) schokken en hoge snelheden. Nog los van over de kop wat absoluut niet mag.

Vriendin was ook zo makkelijk. Kon geen kwaad tot een stang hard in de buik kreeg. De hele avond harde buiken. Ze voelde zich vreselijk schuldig.

Goed moederschap begint al vanaf de conceptie. De eerste 3 maanden wordt alles aangelegd bij je kind. Hoe klein ook.

4. mamavandave

mamavandave Fanatiek lid

25 nov 2012
    2.016
    1.327
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NULL
    Ik ga dus 17 juni met een client naar Walibi. Een client, en ook nog een collega. Beide weten dat ik er ontzettend zin in had en echt een ontzettende achtbaan liefhebber ben. Ik zal dan een week of 8 zwanger zijn, hopelijk, als alles goed blijft gaan. Maar ik vind dus ook wisselende verhalen en heb me nu gewoon voorgenomen om er niet in te gaan. Ik zou het mezelf nooit vergeven als het daarna toch fout gaat. Of het nou wel of niet van de achtbanen komt.

5. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.830
    3.627
    113
    Groot gelijk en je kunt toch altijd zeggen dat je een beetje hoofdpijn hebt of zo, ook een goede reden om de achtbanen even over te slaan.

6. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.185
    23.263
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Al die pretparken dekken zichzelf gewoon in met die reatricties voor zwangeren. Ik ben met 9 weken gewoon overal in de Efteling in geweest. Het is niet zo dat je met een hele buik al zit dan. Met 5 weken is het nog bijna niks en betwijfel echt of het kwaad kan.

Deel Deze Pagina