hallo, Ik heb gezocht op het forum, maar een duidelijk antwoord vond ik niet vandaar dat ik hem toch hier stel. Ik vroeg mij namelijk af wat de gevaren waren met achtbanen voor zwangerschappen. Ik ga in November met mijn man 3 dagen naar Disney om te vieren dat wel een half jaar getrouwd zijn en Disney was onze eerste reis die we maakte samen. Maar goed als we gaan ben ik dus 19/20 weken zwanger. Ik ga er vanuit dat ik dan dus ver genoeg ben om niet meer in de attracties te mogen waar bij staat dat zwangeren er niet in mogen. Maar ik vroeg me af waarom dit was. En vanaf welke week het inderdaad niet raadzaam meer is om in die attracties te gaan. Groetjes,
Hoi, Het klopt dat we dan adviseren dat je niet meer in de attracties gaat. Er is niet veel over bekend in hoeverre het precies kwaad kan voor het kind. Je kan natuurlijk meer druk op de buik krijgen, onverwachte bewegingen in attracties. Sommige attracties kan je wel in, zoals die grote molen of dingen die niet over de kop gaan. groeten evelien