Wie heeft de gouden tip om duiven weg te houden van ons balkon? Word er knetter van! Lijkt wel of die beesten onbeperkt mega veel kunnen schijten Gaas is geen oplossing, bovenbuuf heeft dit ook en zitten regelmatig duiven in vast. Luchtbuks is te grof (zo lief ben ik ook nog wel).
Haha Bubblez zo is mijn vriend ook maar gelukkig hem er vanaf kunnen praten. Als ze op het balkon zitten gaat mijn hondje al keffen en geloof mij, hij keft hard en schel au! Zelf als ik hem het balkon op laat gaan blijft hij tekeer gaan tegen die duiven maar ze blijven gewoon zitten.
Zag vanavond in hoe schoon is jou huis dat je cd's op moet hangen. Ze schijnen niet van glinsteringen te houden
Klopt zag ik ook maar daarna ook dat het geen nut had. Balkon zat alsnog onder Wij hebben nu alles weggehaald, zelfs de bloembakjes zodat ze daar niet meer in kunnen 'broeden'. Fingers crossed!
Een beeld van een uil schijnt te werken volgens mijn man! Ze zijn als de dood voor uilen! Hier zaten ze altijd in de schuine vebsterbank van de bovenburen en elke keer vielen er allemaal takjes en ijzerdraadjes enzo naar beneden, ik heb toen een beeld van een eend op de schuur gezet en nu zijn ze weg!
Zitten ze echt op het balkon of op de railing? Anders even een draadje over de railing spannen... Kunnen ze niet meer zitten
Wij hebben twee grote balkon's en hebben hier vijvernetten gespannen van boven naar beneden en er heeft er hier nog nooit één duif vastgezeten, weet niet hoe jouw buurvrouw dat gaas heeft gespannen? hier zit het superstrak zodat er niks aan net loshangd zeg maar
Dit werkt wel maar moet je de onderkant ook vast knopen natuurlijk, anders gaat het in de knup zitten..
Wat ik altijd deed, is van die ouderwetse windmolentjes, door dat gedraai schrikken ze van , weet niet of ze nog te koop zijn maar met dit waren ze zo weg van me balkon en kwamen ze ook niet meer terug