Vandaag heeft mijn dochter(11) een spreekbeurt op school met als onderwerp; je raad het al Zwangerschap vanmorgen is ze naar school gegaan gewapend met ..ovulatietesten , zwangerschapstesten , echofoto , boeken met mooie platen, en een bola, en natuurlijk een grote dosis zenuwen ze wilde ook de doptone meenemen , maar die is ze in haar haast vergeten Gisteren hebben mijn mannetje en ik al een voorproefje gehad ...en ze heeft er echt werk van gemaakt .. Kim lieverd ik duim voor een goed punt meissie ...
Ik duim ook mee, Maar met zo'n voorbereiding gaat het vast goed. Daarvoor alleen heeft ze al een 10 verdiend vind ik.
@bosi333 ja vind ik ook ... ..ik vind het zo knap dat ze voor een groot publiek durft te spreken ..ik had daar altijd moeite mee
Ja dat is inderdaad heel knap. Daar heb je een hoge dosis zelfvertrouwen voor nodig. Kun je zien dat je meid toch stevig in haar schoenen staat.
Aaah, das echt lief, kun je zien hoe die kids ermee bezig zijn he? Kim meissie, van mij ook een dikke 10 !! :flower: Liefs Nies
Nouuuu dat klinkt goed!!! Als je zoveel mee hebt zullen ze vast wel onder de indruk zijn! Zet m op Kim!! We horen het straks wel asjuh hoe t was gegaan!
@Caithlin79 met zo`n test kun je testen of je vruchtbaar bent omdat er eerst een eitje moet komen bij 2 streepjes op de ovulatietest ben je vruchtbaar en kan je een baby maken <----- zo legt ze het uit
hahahahaha, Nies.... dat denk ik ook. Heel leuk thema heeft je dochter uitgezocht Ajsuh! Ben benieuwd wat ze allemaal te vertellen heeft als ze straks uit school komt. Waarschijnlijk zien haar vriendinnen haar dan als expert in 'dat soort dingen'.
nou rode oortjes ...dat denk ik niet helemaal ..ze4 hebben sexuele voorlichting gehad op school nah toen ik hoorde waar ze het allemaal over gehad hadden ...zat ik met rode oortjes ...en asjuh is allesbehalve preuts hoor
Hahaha, wat leuk om te lezen zeg!!! Ze heeft zich goed voorbereid om de spreekbeurt; das al het halve werk! Ze krijgt vast en zeker een goed cijfer!
Hehe, moest je niet aanwezig zijn tijdens de spreekbeurt om te laten zien hoe een zwangere vrouw eruit ziet? Had je mooi vragen kunnen beantwoorden van de leerlingen.
humz Daphne ..daar zit wel wat in .had ik ook wel leuk gevonden om eerlijk te zijn.. ze heeft der mama niet gevragen om er bij te zijn boehoeeee
Wat leuk zeg! Zo zie je maar weer dat kinderen ook ontzettend bezig zijn met het feit dat ze een broertje of zusje krijgen! Ik duim voor een goed punt, maar volgens mij komt dat wel goed!!