Sinds kort speel ik Cafe world en Farm Ville en ik vind het echt helemaal geweldig! Wie is er nog meer verslaafd aan dit soort spelletjes? Ik zoek er ook nog buren (neighbours) voor dus als je wilt, stuur me dan even een berichtje! Als ik thuis kom ga ik altijd meteen even kijken op de laptop! Ik weet wel waar ik straks mijn verlof aan ga spenderen hahaha
Ik had dat in mn verlof ook heel erg hahaha. Nu speel ik sinds kort weer farm ville. Ik kijk elke dag a elke 2 dagen wel eventjes. Niet meer zo actief als in mijn verlof en heb het bijna 1,5 jaar niet gedaan. Nu ben ik weer aangestoken door de kinderen uit mijn klas hahahaha
Ben je ook leerkracht?? Ik heb fulltime groep 8, vind het nu wel zwaar worden hoor aan het einde van het schooljaar! Net schoolkamp achter de rug (4 dagen Ameland) hartstikke leuk maar dodelijk vermoeiend!
hier ook 1 ik zit op farmville. je mag me wel pb sturen als je buren nodig hebt heb er zelf heel veel dus je kan ook dan van mijn pagina mensen aan klikken
Ja ik was helemaal weg van farmville...maar nu na 4 maanden zit ik in level 194 en vind er weinig meer aan. Wilde steeds verder maar kan nu zoveel levels per dag verder het leuke is er af
Bij mij is de verslaving er nu wel af na 1 jaar gespeeld te hebben. Heb beide spelletjes veel gespeeld maar op het einde was ik zo vaak aan het aanklikken om te oogsten dat ik het eigenlijk te lang vond duren,een half uur was niks. Buren vond ik op hyves,er is een farmvillehyves. Nu speel ik eigenlijk alleen nog maar de spelletjes die je niet verplicht elke dag moet doen. Maar ik snap jullie verslaving. Veel speelplezier.
Ik hou tegenwoordig echt 'tijd over' doordat ik niet meer zoveel achter mijn laptop zit. En ik vond t eerst raar, ik moest iedere dag ff online om al mijn dingen te checken. Maar heb dit een paar weken even bewust niet gedaan. In het begin raar, maar nu heerlijk!! Af en toe een avondje laptoppen vind ik super ontspannend. Maar de tijd die ik over heb door dit juist niet meer zoveel achter die pc te zitten is me 100000x meer waard nu ik eraan gewend ben. Maar op op het topic aan te sluiten; Nee niet verslaafd en ben ook blij dat ik heb mijn tijdswinst hier aan te danken heb!!
cityville speel ik heel veel, ik speelde eerst farmvill maat cityville is veel leuker, de hele fam speelt het. Nu is het zo als fam op vakantie gaat worden we gebeld hou je onze stad bij hhahaa zo verslavend
Hier kan je in ieder geval buurtjes voor farmville scoren. http://www.zwangerschapspagina.nl/spelletjes-raadsels-puzzels/173470-farm-ville-op-face-book.html
Yep, ben ook leerkracht! Heb ook groep 8 gehad dit jaar. Ook net terug van kamp hahaha. Volgend jaar heb ik verschillende groepen. 3 dagen groep 5/6 en een halve dag groep 3/4. Wel pittig dan zeker nu groep 8 en zwanger?? Wow. Ik werkte niet in het onderwijs tijdens mijn zwangerschappen dus kon makkelijk mijn rust nemen e.d. in mn andere baan. Sterkte nog. Woon je in het midden? Dan heb je nu ook je laatste week. Of woon je ergens anders en moet je nog even?
hoe krijg je dat voor elkaar? ik ben al ruim 1,5 jaar bezig en zit in 101 en kan echt geen level per dag af krijgen
Een vraagje: Krijg je bij Café World ook zoveel berichtjes met gifts en dat soort dingen? Ik werd er helemaal gek van bij Farmville en ben daarom ook gestopt.
Hier ook! Wel enkel Cityville, alhoewel dat ook al veel geminderd is sinds ik in een vrij hoge level zit en nu moeilijk hoger geraak... Ervoor was het Petville en soms speel ik Bejeweled Blitz
Ik verdien 15 miljoen per dag als ik wil ...en kan dan ook 15 levels verder. Maar de lol is er nu af. Ik heb helemaal geen land Daar kun je helemaal niet ver mee komen..wat dus iedereen denkt Ik heb paarden en koeien. Die moet je gaan oogsten. Je moet eerst met de paarden wat gaan doen om geld te verdienen. Een stal met paarden ..daar zet je er 39 in. Dan zorg je dat je allemaal paarden krijgt en die zet je erbuiten. Je laat de paarden op 34% komen ..je pakt er 1 en zet hem bij de 39 andere paarden. Dan is je stal vol en kun je oogsten...3360 coins en 100 xp krijg je dan. Dan weer 1 eruit en de volgende erin ...en dan krijg je weer hetzelfde geld. enz enz Dan met het geld wat je verdient koop je belted cows...hetzelfde verhaal een koeienstal 39 erin liefst belted cows maar die moet je echt verdienen die kosten een miljoen. ik heb 3 stallen met belted cows en heeeeel veel normale koeien erbuiten. Alleen de koeien moeten 100% zijn. Die moet je pakken met het handje anders oogst je ze..en dat moet niet. In je stal zetten...en dan pas oogsten ..en 120.000 per koe!