Prettig zittende kleding in kraamtijd

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door moielle, 27 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    in het ziekenhuis had ik longshirt aan en dikke sokken!
    geen bh onder shirt zodat na bevalling direct huid op huid contact en zoekreflex voor de voeding.

daarna had ik joggingbroek aan met bv shirt.

thuis in de kraamweek joggingbroek of nog positiebroek en bv shirts met een vest er over. maakte me niet zo druk over hoe ik er uit zag de eerste 3 dagen. daarna eigenlijk gewoon weer mn oude kleding.

2. Elies25

Elies25 Niet meer actief

Gister maar nachthemd in soepele stof met korte mouwen bij zeeman gehaald en twee grote onderbroeken :D

3. Haha tijdens de bevallingen droeg ik aan het begin een nachthem maar die heb ik maar uitgetrokken, had het zo heet!
    In het ZH na de bevalling lekker een joggingbroek en t-shirts, wel t-shirt die er normaal uitzien niet met die stomme prints :p
    En thuis in de kraamtijd een huispak, beetje een nette pyjama is dat. Of een legging met een jurk, legging een maat groter dan normaal dan zit het heerlijk hoor.

4. Laris

Laris Fanatiek lid

27 jun 2008
    1.917
    2
    0
    Klopt, goedkoop zijn ze zeker niet, die pakken. Maar lékker dat het zit en dat heb ik er dan toch wel voor over gehad. Ik kan 'm aan nu ik zwanger ben, maar ook na de zwangerschap, dus ideaal. En ik vind het leuk om er nog een beetje charmant bij te lopen :D, zo ijdel ben ik dan wel weer.

5. Engeltje1

Engeltje1 Niet meer actief

Mijn koffertje stond al klaar met nachthemden voor de bevalling

Toen ik eenmaal aan hte bevallen was, het ging zo snel allemaal, had ik gewoon me witte spagetti topje aan die ik die dag aan had ;)

In me kraamtijd liep ik lekker elke dag in een joggingbroek en een t shirt van me man, lekker groot :D

Deel Deze Pagina