Nou 17 dec onze kerst kaarten bestelt eindelijk na lang wachten en foutje van selectvracht krijgen we het vandaag binnen! Maak hem open en zie ineens hele andere kinderen op de kaarten staan!!!! Whaaaa dit kan niet wat slecht niet normaal! Wel onze tekst maar andere kids nou lekker weer dacht snel op de post te doen hebben mensen ze misschien dinsdag maar nu helemaal niet ramp! En natuurlijk kun je ze bellen tot 16:30 ben er net 20 minuten achter grrrr
Dat is lullig zeg! Kan je niet een klacht indienen? (heb je nou niet veel meer aan) Ik moet wel zeggen dat ik 17 december wel laat vind om ze nog te bestellen, volgende keer voor de zekerheid maar iets eerder doen?
Ohw dat is balen zeg! Hier wel hele goede ervaringen met webprint trouwens, en vooral lekker goedkoop.
Een foutje is menselijk, het vast niet expres gedaan.. Maakt het natuurlijk niet minder vervelend voor jou!
balen voor je! het is wel zo dat bij webprint heel makkelijk zijn, dus je krijgt het geld gewoon als tegoed en dan kun je er mss nog leuke nieuwjaarskaarten van maken! maar wel erg slordig hoor!
Balen zeg! Maar fouten maken is menselijk volgende keer eerder bestellen, kunnen ze hun fout ook op tijd herstellen. Ook al waren ze wel goed was je nog te laat met versturen nu heb je waarschijnlijk de mazzel dat je er nog weer nieuwjaarskaarten van kunt maken, als ze wel goed waren kon dit niet.
Mooi klote ja! weet niet of het tekst is die ook bij de kinderen moet passen maar hoop dat het nog wel leuke kaartjes zijn... Volgende keer wat eerder bestellen valt me nog mee dat je ze al hebt.. Ik heb ook voor de kerst wat besteld en aangegeven voor kerst maar helaas...maandag kunnen ze pas geleverd worden.
2x bij webprint besteld, echt waardeloos. ik had een fotoboekje besteld, kwam totaal gekreukt binnen, maar zat ook in een dun envelopje. Ik heb ze gemaild en gedaan, geen reactie. ik boze mail gestuurd, toen kon ik niet meer inloggen. nou ik bestel tegenwoordig bij pixum, bevalt erg goed, geen probleem!
Jeetje balen meis en wel erg gek Zou ze gewoon mailen of bellen regelen ze het voor je Heb ook heel veel bij hun besteld zat toen ook een duik in. Album tja kan gebeuren gaat toch door vele handen gemailt kreeg ik een nieuw album