Wij vieren ieder jaar oud en nieuw met vrienden maar zie er dit jaar een beetje tegenop. Vorig jaar hebben we het thuis gevierd en nu doen we het bij vrienden.Ik heb al toegezegd maar zit enorm te twijfelen. De oudste 2 kinderen zijn 8 en 10 jaar en vinden het wel leuk al zouden ze ook wel graag thuis blijven maar als we daar zijn hebben ze het ook naar hun zin. Nu zie ik er tegenop om met de jongste van 16 maanden te moeten gaan sjouwen. In een campingbedje ligt ze niet graag dus ik zie al helemaal gebeuren dat ik de hele avond met een verveelde dreumes op schoot zit. Ik heb al toegezegd dat we komen maar zit enorm te twijfelen om niet een jaartje over te slaan. Wat zouden jullie doen en wat gaan jullie doen? Groetjes.
Ik ben heel erg van het: wat je beloofd hebt moet je ook doen dus ik zou gaan. Misschien valt het wel mee. Als je het echt niet wilt moet je daar natuurlijk niet tegen je zin gaan zitten maar waarom heb je het dan in eerste instantie toegezegd? Zelf ga ik uit. Ik vermoed dat ik hiermee in de minderheid zal zijn op ZP Ik ga nationaal vuurwerk kijken bij de Erasmusbrug in Rotterdam en dan naar een of andere hippe club tot in de vroege uurtjes
Oudjaars dag moet ik werken en nieuwjaarsdag ook. Wij blijven dit jaar lekker thuis met zn viertjes en maak het dus ook niet al te laat omdat ik om 7 uur moet beginnen.
Wij weten het nog niet... Waarschijnlijk met onze beste vrienden, aangezien zij het ook nog steeds niet weten en we steeds aan elkaar vragen wat we nu gaan doen met oudjaar . Helaas moet ik op 1 januari om 7.30uur werken, dus een echt latertje wordt het voor mij zowieso niet .
Ik zou dus nooit slepen met een kind op oud en nieuw. Zeker niet onder de 5 jaar. Ik zou dus afzeggen. ( ik had nooit ja gezegd trouwens)
Voor het eerst alleen met ons gezin thuis. Daarvoor deden we het altijd met een groep vrienden maar dat is langzaam uit elkaar gevallen. Van de ene kant jammer maar niet slepen met kinderen e.d. is ook fijn.
Nog niet over na gedacht waarschijnlijk thuis met zijn tweetjes. En het gezellig maken met kaarsen en rose drinken, en hapjes .
Wij blijven lekker thuis met mijn schoonouders en misschien nog een vriendin. Ik zou niet weten waarom je niet kunt gaan met een kleintje. Ze vinden het vaak juist heel gezellig dus zijn over het algemeen niet vervelend of vallen vanzelf in slaap op de bank 😁
Mijn zoon is ook jarig op oudejaarsdag... Maar mijn ouders hebben een oliebollenkraam en daar ben ik de hele dag in aan het werk. En mijn ouders zelf ook. En mijn broertje en zusje ook. Na zo'n dag oliebollen bakken (we beginnen met beslag maken om 4:00 en gaan open van 7:00 tot 19:00) zijn we nooit meer zo in de feeststemming, dus de verjaardag van mijn zoon vieren we op 1 januari. Oudejaarsavond zelf blijven mijn man, zoon en ik thuis. Lekker op bank chinees en patat eten en terugdenken aan 1 jaar geleden, toen ons kleintje geboren werd. Toen zagen we het vuurwerk vanaf de afdeling neonatologie boven de stad Den Bosch. Bijzondere dag.
Wij blijven thuis. Ik laat mijn kind ook gewoon slapen tenzij ze wakker word. Met een dreumes sjouwen snachts ben ik geen voorstander van. Is het geen optie om te vragen of hun naar jullie komen?
Wij vieren oud&nieuw in een bungalow,waar mijn ouders al zijn.Wij komen dan 2 nachtjes over. Natuurlijk incl lekkere hapjes,Jip en Janneke bubbels voor mij,vuurwerk en.lekkere oliebollen
Hier gaan ze gewoon in een camping bed..doen we maandelijks als we met vrienden enz afspreken..ze zijn hier niet anders gewend.
Wij blijven thuis. Bijna al onze vrienden hebben geen kinderen en gaan stappen en wij willen ons zoontje niet uit logeren laten gaan met oud en nieuw. Gewoon ons gevoel, dus wat een ander doet moet hij zelf weten. Wij hebben een dvd box besteld en gaan een marathon houden tot diep in de nacht denk ik en even op ons plat dak vuurwerk kijken. Ik hoop een klein beetje dat ons zoontje wakker wordt, kan hij mee kijken.
Ml moet hier werken dus ik ben alleen met onnze kleine man. Ik heb geen zin idd om met een baby op pad te gaan,dus waarschijnlijk ga ik een keer alle foute jaaroverzichten kijken en op tijd naar bed. Mocht ik me echt vervelen ga ik nog even langs schoonouders,drie straten verder.
Hier voor het eerst met z'n 3tjes thuis denk ik.. Heel misschien dat we nog met vrienden afspreken maar die zijn nog aan het denken wat ze doen (bij Fam of naar vrienden).