dumpert.nl - SHOCKVideo! De Grote MediaMarkt UGGS-oorlog Wtf.... wat een gekkigheid... dat mens met die kinderwagen ook... Wat een voorbeeldmoeder.... opk.ankere... misschien had ze zichzelf moeten afvragen of ze haar kind niet beter bij een oppas had kunnen laten...
omfg wat een idioten. En dat voor Uggs? De lelijkste schoenen op de aardbodem? Ik weet niet of ik hier om moet lachen of huilen ...
Wat een drukte voor die lelijke schoenen En indd had het kind lekker thuis gelaten want je kon weten dat het zo druk zou worden
OMG! ... ... ... ... ... Ik wist niet eens van deze actie maar bah wat kunnen sommige mensen zich verschrikkelijk gedragen.
Tjongejonge wat een zielige op een bult daar, Maar moet je de video is op zoeken van Mediamarkt ReleasePs4 die rennen elkaar gewoon overhoop
Ooh dit is wel heel erg zeg, je zult maar even rustig naar de mediamarkt willen en hier niks van weten dan kom je voor een onaangename verrassing .
Hier was het ook gekkenhuis vertelde mijn broertje. Ging voor een wasmachine en had honderden pubermeiden voor zich in de hal staan..
Waarom in Godsnaam met een kinderwagen er naar toe gaan? En dan gaan schelden met ziektes, op mensen die gewoon normaal in de rij lopen. Het is druk ja, maar weten zij veel dat er iemand zo stom is geweest om met haar kinderwagen in de rij te gaan staan. Dit kon je toch van te voren verwachtten zo'n drukte, laat je kind dan gewoon thuis.
Ohh wat erg?!?! Ik hoorde gisteren ook ergens dat t niet eens echte uggs waren, namaak ofzo? En dat Ugg de mediamarkt wil aanklagen hiervoor..
Haha zo erg.. Mij dus nooit gezien op zulke dagen. Ik betaal liever extra op een andere dag, dan dat ik geplet wordt door een kudde mensen.
"HEB HIER WEL EEN KIND HE" En wiens schuld is het dat dat kind zich daar tussen die horde mensen bevindt? :')
Al kreeg ik die dingen gratis dan zou ik ze nog niet aan willen . Maar verder wat een moeder wie neemt zijn kind nu mee naar zoiets dit is toch op je vingers na te tellen.
Haha ja wij wilden gister naar de Mediamarkt gaan maar omdat we in een andere winkel te lang waren blijven hangen hebben we het niet meer qua tijd gered.... maar goed ook
ooo dear me en dat voor een paar uggs snap die lelijke dingen toch niet dat dat in is of was ihihih mij krijg je toch niet in dat soort dingen , ook niet de in de bijenkorf acties en v&D acties ,, kan slecht tegen drukte hahah vermijd alles wat er mee te maken heeft ;-P