Hoi meiden, Deze week is het op verschillende radiozenders backstreet boys week. In mijn pubertijd was ik niet onwijze fan, maar vond het wel leuk om naar te luisteren, was meer fan van five en the spice girls. Nu deze week er steeds meer liedjes langskomen van the backstreet boys, merk ik dat ik klakkeloos de hele tekst mee zing met geen enkele moeite , ik moet er eigenlijk wel om lachen. Nu vroeg ik me af, welke meiden hebben hier ook 'last' van? Kan nu ook eigenlijk niet wachten tot het volgende 80s 90s party hier in de buurt, hahah!
Ik was een enorme Backstreet Boys fan en ik heb nog steeds een zwak voor ze. 11 concerten, hotels uitgezet maar helaas nog nooit ontmoet en dit zou ik zo graag een keer willen Ik zing alle nummers van vroeger uit volle borst mee.
Ik was een enorme fan geweest. En als ze in Nederland zijn ga ik altijd naar een concert. Ben nu niet meer zoals vroeger, maar gewoon leuk om met mijn vriendinnen van over de 30 samen naar ze toe gaan en mee te zingen. Zo voelen we ons stiekem nog een beetje een jaar of 14 haha. Ik heb ze nu een beetje gevolgd of FB en Instagram met hun cruise. Nee ik zou zelf niet mee zijn gegaan op zo'n cruise, maar naar een concert gaan vind ik meer dan leuk.
Mijn vriendin en ik proberen kaartjes te winnen voor de Qube. Lijkt me echt top. Ik was vroeger zwaaaaar fan!
Hahaha, good luck! Wie was jullie favoriet meiden? Die van mij was Brian, en wat is dat nog steeds een lekker ding zeg, hahah
Mijn favo was vroeger Brian. Vind het nu nog een leuke knul om te zien, en Nick vind ik nu ook niet verkeerd
Vroeger vond ik Brian de leukste. Maar als ik nu naar foto's van vroegah kijk, dan zou ik voor Kevin gaan
Ik ga nu heel schamend vertellen dat ik alle originele cd's van de Backstreet Boys in mijn auto heb liggen en deze soms op zet en echt alle liedjes mee kan zingen!!
Ik beken! Ik was ook een fan, ik spaarde alles van ze. Bijna alle liedjes zing ik ook vloeiend mee Het was zelfs zo dat ik destijds kaartjes had voor hun concert maar een paar dagen daarvoor met turnen van de balk viel (met mijn ribben op de balk) en zwaar gekneusde ribben had. Ik mocht en kon er dus niet heen, ik was zwaar teleurgesteld Gelukkig heb ik toen de kaartjes kunnen verkopen.
Ben vorig jaar nog naar concert van de BSB met NKOTB geweest (was ik ook fan van). geweldig was het. Die gasten lopen gewoon al tegen de 50 aan hahaha
Haha die elles, ik heb wel een aantal cd's maar dan inderdaad van de q lijsten! Weet je ook de danspasjes erbij, haha? Wat zal jij verdrietig zijn geweest, deesdees, als puber toen je daardoor niet kon, tijd voor een herkansing? Florida, aaaah dat klinkt ook heel tof, daar had ik ook kaartjes voor willen hebben, maar niet gelukt.
Haha Juf, die dan weer niet Misschien als ik de clip erbij zie *I don't care who you are, where you're from, don't care what you did... as long as you love meeeeeeeeeee*
O my gosh, flashbacks naar het lelijke kapsel toen iemand hier de naam Nick Carter liet vallen.... Doet me daarna direct denken aan Aaron Carter die even mee wilde liften op het succes van zijn broer met 'crazy little party girl'.... Verder ken ik helaas ook teveel liedjes van de BSB uit mijn hoofd. Maar ik slokte toen werkelijk alle lyrics van liedjes op, dus het verbaasd me niks. Ik ken Five en de Spice Girls ook nog steeds akelig goed. En ik was toen toch echt een echte Eminem-fan!!!