Pretty Little Liars!

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door miss C, 3 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    ik heb het over s7 e12, daar zit een nieuw meisje in, Addison..

2. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Oke dat wist ik niet, heb die aflevering nog niet gezien.

3. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    dat verklaard een hoop ;)

4. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
    Dat is wel waar ja

5. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.813
    4.057
    113
    Wat een kreng die addison. Ik vond afl 12 beetje tegenvallen. Had hem spannender verwacht zo richting het einde van de serie.

6. thephantom

thephantom Fanatiek lid

25 mei 2016
    1.154
    707
    113
    Vrouw
    Nederland
    Ja ben ik volledig met je eens, zowel over Addison als over de spanning.. Had een beetje het idee dat dit zo'n 'filler' aflevering was, waarbij ze de tijd moesten opvullen. Hoop dat de spanning nog weer een beetje terug komt! Wie verdenken jullie op dit moment?

7. ShineBright

ShineBright Fanatiek lid

29 jan 2014
    2.251
    670
    113
    Zijn jullie een aflevering verder dan Netflix dan? Want Addison heb ik nog niet voorbij zien komen.

8. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.813
    4.057
    113
    Ja die komt in aflevering 12. Die is dinsdag in Amerika uitgezonden en komt dit weekend op netflix.

9. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

Vraagje aan de dames die al veel verder zijn dan dat ik ben (S3E4). Als straks bekend word wie A echt is, en je zou de afleveringen opnieuw gaan kijken, vallen dan de puzzelstukjes op zijn plaats? En zou je dan elke aflevering denken: "oh ja, nu ik het weet valt dit of dat me op."?

10. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
    Ja bij mij wel. Ik heb ze daarna allemaal nog een keer gekeken

11. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    ik heb ze niet opnieuw gekeken, maar ik vermoed dat wel heel veel stukjes op zijn plek zullen vallen..

12. DastyQueen

Leuk dan hoef ik als ik straks klaar ben niet meteen af te kicken en begin ik weer van voor af aan :D;)

13. thephantom

thephantom Fanatiek lid

25 mei 2016
    1.154
    707
    113
    Vrouw
    Nederland
    @nan1984 Bij mij vielen er ook heel wat puzzelstukjes bij elkaar. Ik moet ook eerlijk toegeven dat ik straks ook weer opnieuw ga beginnen als de serie helemaal afgelopen is haha :D. Heerlijk vind ik dat! Mijn vriend gaat dan maar een spelletje spelen of wat met vrienden doen whaha, ik ga nog een keer PLL kijken!

14. DastyQueen

Kijkt je vriend nu met je mee?

Ik vind series opnieuw kijken helemaal niet erg. Ben echt een rare daarin. Heb Sons of Anarchy al 4x gezien en the Mentalist 2x :oops::rolleyes:o_O

15. thephantom

thephantom Fanatiek lid

25 mei 2016
    1.154
    707
    113
    Vrouw
    Nederland
    Ja hij kijkt nu braaf mee de schat, hij kijkt het vooral om te zien of hij de serie maker te slim af is ;)... Maar denk niet dat hij een tweede keer gaat mee kijken (voor mij derde keer). Hier ook zo iemand hoor, ik vind het heerlijk om series terug te kijken. Heb ook meerdere keren Friends, Grey's Anatomy, Private Practice, The Nanny terug gekeken. Vast nog een heleboel meer, maar die vergeet ik nu even te noemen! :rolleyes:

16. DastyQueen

Wel gezellig samen met je vriend kijken! Mijn man wil echt niet meekijken, toen ik na de eerste aflevering in de uitleg noemde dat een combi van 90210, mean girls en een spannende detective is haakte hij helaas bij het woord 90210 al af :D
    Ik kijk nu elke avond voor het slapen gaan in bed... met als gevolg dat ik tegenwoordig elke nacht pas om een uur of half 2 ga slapen omdat ik elke keer op het eind van een aflevering te nieuwsgierig naar de volgende ben. :confused:

17. thephantom

thephantom Fanatiek lid

25 mei 2016
    1.154
    707
    113
    Vrouw
    Nederland
    Haha, ja dat herken ik dat had ik de eerste aflevering ook. Hier wou mijn vriend eerst ook niet meekijken, maar toen ik eens een aflevering aan het kijken was vond hij het wel leuk. Hij vind het 'meiden gedeelte en de romantiek' echt niet wat... Maar hij wil een theorie hebben over wie A is enzo, echt leuk om te zien :D Haha, ik heb mijn vriend niet vertelt dat het daar een mix van was want dan had hij ook gezegd ja dahaag! Waar ben je nu als ik vragen mag?:D

18. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Mijn man kijkt ook mee, vind het ontzettend spannend haha.
    Gisteravond aflevering 12 van seizoen 7 gezien, vond er weinig aan.

19. Featherr

Featherr Fanatiek lid

20 jun 2016
    3.693
    3.134
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik vind het wel weer toevallig dat die Addison een achternaam heeft die begint met een D. En ze net zo manipuleert. Maar toch ben ik er vrij zeker van dat die niet A.D. is. Dat zou té voor de hand liggend zijn.

20. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.813
    4.057
    113
    Ik vind haar ook wel een heel jong personage voor A.D. Als je kijkt wat A.D. tot nu toe allemaal heeft gedaan en geregeld. Ik zie daar addison echt niet toe in staat zijn.

Deel Deze Pagina