oooh yes! Morgenavond heerlijke home allone, aflevering 13 kijken! Ben al sinds september bezig geweest om alle seizoenen te kijken, ben sinds vorige week er eindelijk doorheen, hihi. A.D. heeft iets te maken met Spencer, die ineens het verloren kind van Mary blijkt te zijn. Ben ook benieuwd hoe het afloopt met Ezra en Aria Evenals Toby en Yvonne, zal ze ontwaken, of komt Toby weer bij Spencer? Of zal zij met de rechercheur in zee gaan....zal Ali het kindje krijgen? Soms echt gedacht jeetjuh wat een dramatische wendingen allemaal en soms te stroperig, maar goed het kijkt lekker weg.
Ik heb het zomaar idee dat Lucas A.D is. Nadat ik dit las helemaal: http://pretty-little-liars.wikia.com/wiki/Thread:659059?useskin=oasis Hebben jullie echte verdachten of theorieën??
Lucas heb ik ook vaak aan gedacht. Hij is een tijd in mona's tijdperk één van haar minions geweest. En inderdaad nu welgesteld. Maar ben nog niet zeker van zijn motieven. Overal lees je dit soort stukken. Nog een paar weken dat weten we het zeker
Zo, ik ben weer uit mijn bubble, haha. Mis het bingen wel hoor . Maar was inderdaad weer spannend! Hebben jullie ook al gelezen dat er waarschijnlijk een film komt?! Kijk er nu al naar uit
Ik heb gisteren afl13 gezien. Vind de nieuwe afleveringen wel weer leuk om te zien. Het einde was wel heel zielig! En die pop was ook freaky
Jaa arme toby! Wel heel dramatisch einde zeg! Zit nu ook weer op de wipkip voor nieuwe aflevering. En dan denk ik wat moet ik hierna kijken? Dit is echt ruim halfjaar mijn vrije avonden geweest, als hubby naar voetbal ging, naar opleiding of aftaaide naar bed haha. Nog tips voor iets op netflix?
Was ik net na pll aan begonnen, maar toen kwam hubby binnen. Zijn maar 10 afleveringen toch? Orange, suits, blacklist, sons gezien.
Na aflevering 14 gezien te hebben denk ik het ook !! Maargoed misschien willen ze dat juist wel laten denken
Ja dat is het ook. Hoevaak we wel niet op het verkeerde spoor zijn gezet al die seizoenen.... Ik ga vandaag afl 14 kijken, ben benieuwd!
Heb hem nu dus helemaal hoog op het lijstje staan! En Ook vooral door zijn achtergrond. Hij was toch Ook geadopteerd? Afl. 14 heb ik ook gezien vond het nu wel wat "spannender" worden gelukkig
Jullie maken me nieuwsgierig! Dit topic maar even mijden ivm spoilers . Ik ga lekker maandag via Netflix kijken, dan is de nieuwe online, en ben ik lekker alleen thuis.
Klopt ik ben nog niet zover maar dat had ik ook gelezen. In Amerika word volgende week geen aflevering uitgezonden ivm iets dat ik vergeten ben