Soee, ik wil popcorn time op ipad installeren maar weeet niet welke. Hoe moet ik het doen, oftewel welke enz, kan het niet vinden.
Denk het niet?! Bij popcorn time staat aflevering 8 erop sinds vorige week woensdag 02:00 uur. De nieuwe aflevering die vandaag uitkomt dus nog niet. Roosje: Gewoon bij google intypen denk ik!
Hmmm zou ik dan ook kijken ,... Hier werkt dat nooit tegoei. Of geen ondertiteling, of ze praten Frans, of het laden duurt een eeuwigheid
Pffik dacht dat ze vorige week zeiden season final. Maar ik lees op primwire dat er vlg week nog een aflevering komt.. Ben benieuwd! In ieder geval weet 1 persoon wie het wellicht kan zijn.. Eind scene..
Net de nieuwe aflevering gekeken, vond m eigenlijk een beetje tegenvallen, volgende week zal t wel extra spannend worden
12 augustus toch? Oooooow net aflevering 9 gekeken !! Ben nu echt zooooo benieuwd hoe het nou precies zit ! Als het goed is komt in de volgende aflevering duidelijkheid over een heleboel dingen, zoals wie is A, wie is Red Coat, wie is Blackveil ... en een heleboel oude karakters komen weer terug ik ben zo benieuwd !! Ik hoop trouwens niet dat het Wren is, zou het ook niet logisch vinden.
Nee de 18e.. Gisteren is aflevering 8 online gekomen, volgende week 9 en de 18e aflevering 10.. Maar als je op popcorntime kijkt dan wel komende week die lopen namelijk een week voor...