Spoiler: Antwoord dit is op het moment dat allison en noel haar hebben helpen ontsnappen en ali en de meiden in het theater in new york zitten volgens mij (of ben ik spuit 11 ik keek zonder geluid want dochter slaapt heel onrustig bij me in bed
Spoiler: Antwoord Ik dacht daar inderdaad ook gelijk aan! Ze hebben elkaar dus toen al ontmoet! Daar was ze Vivian darkbloom toch?
Ik denk dat ezra inderdaad AD zou kunnen zijn, snap ook nog steeds niet waarom hij toen met dat gasmasker op liep. Eerst morgen aflevering 19 maar eens kijken en dan na woensdag dit topic maar vermijden totdat ik volgende week zondag 20 heb gezien.
Spoiler: Sneak peak 2 https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10154630189590233&id=291824160232 Spencer en Toby /SPOILER]
Het zal me niks verbazen als uiteindelijk na de laatste aflevering het nog steeds niet duidelijk is wie AD is.....
Dat dacht ik ook nog... dan ga ik gillen en huilen. Zit nu bij S7afl14. Wilde het eigenlijk zo plannen dat ik elke avond 1 aflevering kon kijken tot de finale maar het lukt me niet te stoppen. Edit... ben zo bezig met alle theorieen rond AD dat ik afgelopen nacht een nachtmerrie heb gehad dat AD me een whatsapp stuurde en dat ik erachter kwam dat hij mijn dvd speler had omgebouwd tot afluister apperaat met camera en ik dacht in die droom telkens... ik moet googelen of meer mensen last hebben van pll in het echte leven en toen werd ik wakker
Haha ik had vannacht er ook al over gedroomd. Uiteindelijk bleek a.d een oud klasgenoot te zijn. Heeeel vage droom.. Ben er echt teveel mee bezig
Jullie zijn helemaal overgenomen door het mysterie van AD. Ik droom er nog niet over maar tel de dagen af naar woensdag
Spoiler: Vermoeden ik blijf speculeren. Het is bekend dat AD vanaf de eerste afleverig te zien is geweest. AD heeft veel geld anderd kon hij alles wat hij gedaan heeft niet doen. En daarmee kom ik weer op Ezra uit... Pffff welke theorie zal kloppen?
Spoiler: Sneak peak 3 en wat antwoorden?? https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10154630195175233&id=291824160232 Heb het nog niet met geluid gehoord. Mijn zoon is een fantastische slaper vandaar. http://www.etonline.com/tv/220259_pretty_little_liars_series_finale_marlene_king_21_spoilers/ hier een aantal antwoorden op vragen die wij misschien ook hadden?!
Heb gisteren de 19e aflevering gezien. Ben ik er eindelijk weer in is het alweer gedaan. Spoiler: niet echt een spoiler bij aflevering 17 met Alison en Emily bad ik wel iets van : eindelijk!!! Was al zo lang duidelijk haha
Ik volgde pll op facebook en heb die functie nu uitgezet. Ga dit topic ook niet meer volgen tot ik de finale zelf heb gezien. Tot volgende week allemaal
Ik heb dat idd ook standaard uit staan! Al die berichten van hun op mijn tijdlijn werd ik gek van! Tot volgende week dan maar @nan1984 haha Ik ga ook gewoon morgen kijken hoor
Ik bedenk me dat ik via kodi ook morgen misschien al kan kijken... mmm nu twijfel ik want de kwaliteit is dan vaak niet perfect en de ondertiteling is ook niet altijd aanwezig.
Ik kijk altijd op een bepaalde website die kwaliteit is goed in ieder geval! Je hebt geen ondertiteling daar maar ik kan het goed volgen. En meestal kijk ik een week later op netflix nog een keer met ondertiteling