Pretty Little Liars!

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door miss C, 3 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

dit is op het moment dat allison en noel haar hebben helpen ontsnappen en ali en de meiden in het theater in new york zitten volgens mij (of ben ik spuit 11 ik keek zonder geluid want dochter slaapt heel onrustig bij me in bed:p

2. Tika86

Tika86 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.153
    225
    63
    Vrouw
    Ik dacht daar inderdaad ook gelijk aan! Ze hebben elkaar dus toen al ontmoet! Daar was ze Vivian darkbloom toch?

3. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ik denk dat ezra inderdaad AD zou kunnen zijn, snap ook nog steeds niet waarom hij toen met dat gasmasker op liep.
    Eerst morgen aflevering 19 maar eens kijken en dan na woensdag dit topic maar vermijden totdat ik volgende week zondag 20 heb gezien.

DastyQueen vindt dit leuk.
  4. Tika86

Tika86 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.153
    225
    63
    Vrouw
  5. harlene2014

harlene2014 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.426
    920
    113
    Haaglanden
    Ik loop iets achter maar zit al een stuk in seizoen 6. Moet er even aan wennen dat ze "ouder" zijn :p

6. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Het zal me niks verbazen als uiteindelijk na de laatste aflevering het nog steeds niet duidelijk is wie AD is.....

:cry::confused::eek:

7. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ik vond 19 wel apart op t einde, zou zeggen dat er geen aflevering meer komt.

8. DastyQueen

Dat dacht ik ook nog... dan ga ik gillen en huilen.
    Zit nu bij S7afl14. Wilde het eigenlijk zo plannen dat ik elke avond 1 aflevering kon kijken tot de finale maar het lukt me niet te stoppen.

Edit... ben zo bezig met alle theorieen rond AD dat ik afgelopen nacht een nachtmerrie heb gehad dat AD me een whatsapp stuurde en dat ik erachter kwam dat hij mijn dvd speler had omgebouwd tot afluister apperaat met camera en ik dacht in die droom telkens... ik moet googelen of meer mensen last hebben van pll in het echte leven en toen werd ik wakker :roflmao::roflmao::roflmao:

Tika86 vindt dit leuk.
  9. Tika86

Tika86 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.153
    225
    63
    Vrouw
    Haha ik had vannacht er ook al over gedroomd. Uiteindelijk bleek a.d een oud klasgenoot te zijn. Heeeel vage droom.. Ben er echt teveel mee bezig :oops:

DastyQueen vindt dit leuk.
  10. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
    Jullie zijn helemaal overgenomen door het mysterie van AD.
    Ik droom er nog niet over maar tel de dagen af naar woensdag

11. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
  12. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Oehhh, zou best kunnen ja!

Of die foto is zelf een hint...

13. DastyQueen

ik blijf speculeren. Het is bekend dat AD vanaf de eerste afleverig te zien is geweest. AD heeft veel geld anderd kon hij alles wat hij gedaan heeft niet doen. En daarmee kom ik weer op Ezra uit...
    Pffff welke theorie zal kloppen?

14. Tika86

Tika86 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.153
    225
    63
    Vrouw
  15. sydneys

sydneys Niet meer actief

Heb gisteren de 19e aflevering gezien. Ben ik er eindelijk weer in is het alweer gedaan. :cry:
    bij aflevering 17 met Alison en Emily bad ik wel iets van : eindelijk!!! Was al zo lang duidelijk haha

16. DastyQueen

Ik volgde pll op facebook en heb die functie nu uitgezet. Ga dit topic ook niet meer volgen tot ik de finale zelf heb gezien. Tot volgende week allemaal :roflmao:

Sallie en Tika86 vinden dit leuk.
  17. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    oh dat is wel een tip!! ga ik ook ff doen..
    alleen ga ik morgen kijken :D:D:D

18. Tika86

Tika86 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.153
    225
    63
    Vrouw
    Ik heb dat idd ook standaard uit staan! Al die berichten van hun op mijn tijdlijn werd ik gek van!
    Tot volgende week dan maar @nan1984 haha
    Ik ga ook gewoon morgen kijken hoor;)

19. DastyQueen

Ik bedenk me dat ik via kodi ook morgen misschien al kan kijken... mmm nu twijfel ik want de kwaliteit is dan vaak niet perfect en de ondertiteling is ook niet altijd aanwezig.

20. Tika86

Tika86 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.153
    225
    63
    Vrouw
    Ik kijk altijd op een bepaalde website die kwaliteit is goed in ieder geval!
    Je hebt geen ondertiteling daar maar ik kan het goed volgen. En meestal kijk ik een week later op netflix nog een keer met ondertiteling

Deel Deze Pagina